Neomejen dostop | že od 9,99€
Pot do slave danes vodi prek družbenih omrežij, tudi v poklicih, v katerih je talent še vedno na prvem mestu.
Družbena omrežja se bliskovito hitro spreminjajo, z njimi tudi navade zvezdnikov in načini, kako jih izkoriščajo, med športniki pa nogometašem ni para. Na instagramu, ki je z vidika monetizacije priljubljenosti kralj med športniki, je v petdeseterici uporabniških računov sedem asov, od tega štirje zdajšnji in en nekdanji nogometaš. Ob bok sta jim stopila zgolj legendarni košarkar LeBron James in zvezdnik kriketa Virat Kohli.
Cristiano Ronaldo je najbolj priljubljen uporabnik instagrama, a na lestvici – zanimivo – ni prvi. S 625 milijoni sledilcev zaostaja le za uradnim profilom tega družbenega omrežja, ki ima kar 670 milijonov sledilcev. Kako je torej Cristiano prišel do svetovne slave na svetovnem spletu?
Že hiter pogled na njegove objave kaže, da gre za odlično dodelano strategijo, s katero zadovoljuje želje in potrebe vseh skupin sledilcev. Prednjačijo objave s tekem, vendarle je Ronaldo še vedno nogometaš, čeprav zaradi predstav v Al-Nassru vsaj na stari celini zagotovo ne pridobiva na priljubljenosti.
Celoten članek in še več zgodb prinaša na 200 straneh posebna Delova revija Euro 2024, ki je na voljo na vseh prodajnih mestih za časopise in revije.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji