»Dejstvo je, da so vsa dobavljena vozila nova in da so vse ugotovljene napake oziroma pomanjkljivosti, ki so nastale povečini med transportom, večinoma že odpravljene, manjkajoče dele pa bo dobavila ameriška stran, vse v okviru garancije,« so se na obrambnem ministrstvu, ki ga vodi
Matej Tonin, odzvali na javno objavljene zapisnike o kontroli kakovosti, ki so pokazali številne pomanjkljivosti.
Ko bodo vozila v celoti skladna s pogodbenimi določili, bodo po njihovih navedbah dokončno prevzeta. Zdaj naj bi opravili le količinski prevzem. Končni tehnični pregled pa bo, kot so dejali, šele takrat, ko bodo vozila, ki so bila za približno 30 milijonov evrov naročena v času prejšnjega ministra
Karla Erjavca, opremljena z oborožitvenimi postajami in komunikacijskim sistemom.
Ne glede na morebitno odpravo nepravilnosti pa je
Miha Kordiš, poslanec Levice, kjer so zato sklicali tudi nujno sejo parlamentarnega odbora za obrambo, podvomil, da bodo lahko popravili preveliko težo vozil, zaradi česar naj bi bila neprimerna za vožnjo po slovenskih cestah in tudi registracijo. »Dvomim, da bi Američani šli v dvojni strošek proizvodnje vozil, ker so tako rekoč v celoti neustrezna,« je zatrdil in navedel še, da zahtevajo, da se »škart roba vrne«, denar pa usmeri v kaj bolj koristnega.
Na ministrstvu za obrambo so mu odgovorili, da z registracijo ne bo težav, saj da gre za poseben postopek, ki so ga uporabili tudi že v primeru oklepnih vozil Hummer.
Komentarji