Neomejen dostop | že od 9,99€
»Teden slovenske hrane je slavnosten, a živimo v iluziji,« je poudaril agrarni ekonomist Aleš Kuhar, izredni profesor na ljubljanski biotehniški fakulteti. Serija strateških napak je pripeljala do stanja, ko so Izbrana kakovost, Tradicionalni slovenski zajtrk in druge pobude bolj etnofolklorni trenutek kot resna razvojna ekonomska politika za agroživilski sistem.
Treba bi bilo delovati celovito, ob promociji pa veliko ustrezneje podpirati konkurenčnost živilskih podjetij in kmetij ter investicije v najsodobnejšo tehnologijo, ki omogočajo proizvodnjo sodobnih, kakovostnih in trajnostnih izdelkov.
V intervjuju še o tem, kako slovenski potrošnik v resnici ceni slovensko hrano, kako je drugje po Evropi in čemu tolikšno nezanimanje slovenskega kapitala za živilska podjetja.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji