Generaciji milenijcev, ki so zadnje čase priljubljena skupina za opazovanje in raziskovanje, se med drugim, kot smo pisali pred kratkim,
pripisuje prilagodljivost in
delavnost.
Forbes pa je na spletni strani objavil
nova zanimiva spoznanja v zvezi z milenijci.
Prilagodljivost generacije X je med drugim v fleksibilnih delovnih razmerjih (prostovoljsko ali pa druge možnosti nimajo), ki pa jim med drugim omogoča, da lahko delajo tisto, kar imajo zelo radi – potujejo. Slaba novica je, piše
Forbes, da ta generacija, ki veliko časa preživi na družbenih omrežjih, velikokrat kraj potovanja izbere na podlagi fotografij, ki so jih videli na družbenih omrežjih.
Kdo so milenijci ali generacija X
Sociologi se ne strinjajo o profilu generacije, a načeloma naj bi označevala tiste, rojene med letoma 1984 in 1995, z nekajletnimi odstopanji, odvisno od vira raziskave.
Težava je, da so kasneje nad izbiro razočarani. Po podatkih nove raziskave podjetja Allianz Global Assistance 36 odstotkov milenijcev, ki potuje, objavlja zavajajoče fotografije s počitnic. Prikazati želijo, da so potovanja oziroma destinacije boljše ali lepše, kot so v resnici.
Taktike, s katerimi ti popačijo fotografije in hkrati z njimi predstave, so dobro znane. Popotniki previdno izberejo le najboljše fotografije in jih objavijo na družbenih omrežjih, denimo na instagramu. V pomoč pri obdelavi fotografije so najrazličnejši filtri, s katerimi so milenijci videti vitkejši, mlajši, bolj zagoreli in energični. Ena od priljubljenih tehnik je tudi fotografiranje pod točno določenimi koti in ustvarjanje fotografij, da je videti, kot da imajo dostop do posebnih VIP-lokacij.
Po podatkih nove raziskave podjetja Allianz Global Assistance 36 odstotkov milenijcev, ki potuje, objavljajo zavajajoče fotografije s počitnic. FOTO: Instagram
Vse prevare niso vizualne. Popotniki predstavo popačijo tudi z vsebino, denimo objavami na blogih in drugih kanalih.
Zakaj je neiskreno popačenje tako popularno?
V
Forbesu so zapisali, da je vzrokov več. Eden od njih je povezan s preteklostjo, saj so že pred pojavom družbenih omrežij nekateri fotografi skrbno izbrali fotografije, ki so jih izobesili na stene, druge pa so spravili v albume. Tudi z družinskimi fotografijami je podobno – v okvirjih imamo ponavadi le najlepše, ki jih skrbno izberemo.
Tudi Delo ima svoj profil na družbenih omrežjih. Spremljajte nas na instagramu, twitterju in facebooku.
Podobno delujejo družbena omrežja. Na njih želimo predstaviti, kot da živimo »najboljša življenja«. Vključena sta tudi tekmovanje z drugimi in denar. Za veliko milenijcev je njihov profil na omrežjih njihova osebna znamka. Vedno več je tudi plačanih objav in produktov, ki jih v zameno za objavo od podjetij dobijo posamezniki. Več ko imate sledilcev, všečkov in delitev, bolj ste priljubljeni, »več imate denarja«.
Pripadniki generacije X, ki so obkroženi s tovrstnimi fotografijami in ki pretiravajo, imajo večkrat potrebo, da tudi samo objavijo popačene fotografijo. Ne le da je veliko fotografij neiskrenih, 51 odstotkov teh svojo potovalno destinacijo še vedno izbere na podlagi teh fotografij.
Štirideset odstotkov mladih popotnikov, mlajših od 33 let, prav tako želi, da bi bilo njihovo potovanje »privlačno za instagram«. Pri izbiri potovalne destinacije ta dejavnik igra pomembno vlogo.
Forbes opozarja, naj nas nerealistične predstave na socialnih omrežjih ne zavedejo. Namesto tega svetujejo, naj bomo pri izbiri informacij o potovanjih previdni in izberemo le kredibilne. Ko načrtujemo počitnice, se zanašajmo na informacije, ki jim lahko zaupamo.
Komentarji