Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Potovanja

Olepšana fotografija, popačena predstava in razočaranje

Ustvarjajo družbena omrežja milenijcem nerealno predstavo o potovanjih in potovalnih destinacijah?
V pomoč pri obdelavi fotografije so najrazličnejši filtri, s katerimi so milenijci videti vitkejši, mlajši, bolj zagoreli in energični. FOTO: Shutterstock
V pomoč pri obdelavi fotografije so najrazličnejši filtri, s katerimi so milenijci videti vitkejši, mlajši, bolj zagoreli in energični. FOTO: Shutterstock
Be. B.
20. 7. 2018 | 12:29
20. 7. 2018 | 15:02
4:05
Generaciji milenijcev, ki so zadnje čase priljubljena skupina za opazovanje in raziskovanje, se med drugim, kot smo pisali pred kratkim, pripisuje prilagodljivost in delavnost. Forbes pa je na spletni strani objavil nova zanimiva spoznanja v zvezi z milenijci.

Prilagodljivost generacije X je med drugim v fleksibilnih delovnih razmerjih (prostovoljsko ali pa druge možnosti nimajo), ki pa jim med drugim omogoča, da lahko delajo tisto, kar imajo zelo radi – potujejo. Slaba novica je, piše Forbes, da ta generacija, ki veliko časa preživi na družbenih omrežjih, velikokrat kraj potovanja izbere na podlagi fotografij, ki so jih videli na družbenih omrežjih.



Težava je, da so kasneje nad izbiro razočarani. Po podatkih nove raziskave podjetja Allianz Global Assistance 36 odstotkov milenijcev, ki potuje, objavlja zavajajoče fotografije s počitnic. Prikazati želijo, da so potovanja oziroma destinacije boljše ali lepše, kot so v resnici.



Taktike, s katerimi ti popačijo fotografije in hkrati z njimi predstave, so dobro znane. Popotniki previdno izberejo le najboljše fotografije in jih objavijo na družbenih omrežjih, denimo na instagramu. V pomoč pri obdelavi fotografije so najrazličnejši filtri, s katerimi so milenijci videti vitkejši, mlajši, bolj zagoreli in energični. Ena od priljubljenih tehnik je tudi fotografiranje pod točno določenimi koti in ustvarjanje fotografij, da je videti, kot da imajo dostop do posebnih VIP-lokacij.

Po podatkih nove raziskave podjetja Allianz Global Assistance 36 odstotkov milenijcev, ki potuje, objavljajo zavajajoče fotografije s počitnic. FOTO: Instagram
Po podatkih nove raziskave podjetja Allianz Global Assistance 36 odstotkov milenijcev, ki potuje, objavljajo zavajajoče fotografije s počitnic. FOTO: Instagram


Vse prevare niso vizualne. Popotniki predstavo popačijo tudi z vsebino, denimo objavami na blogih in drugih kanalih.
 

Zakaj je neiskreno popačenje tako popularno?


V Forbesu so zapisali, da je vzrokov več. Eden od njih je povezan s preteklostjo, saj so že pred pojavom družbenih omrežij nekateri fotografi skrbno izbrali fotografije, ki so jih izobesili na stene, druge pa so spravili v albume. Tudi z družinskimi fotografijami je podobno – v okvirjih imamo ponavadi le najlepše, ki jih skrbno izberemo.



Podobno delujejo družbena omrežja. Na njih želimo predstaviti, kot da živimo »najboljša življenja«. Vključena sta tudi tekmovanje z drugimi in denar. Za veliko milenijcev je njihov profil na omrežjih njihova osebna znamka. Vedno več je tudi plačanih objav in produktov, ki jih v zameno za objavo od podjetij dobijo posamezniki. Več ko imate sledilcev, všečkov in delitev, bolj ste priljubljeni, »več imate denarja«.



Pripadniki generacije X, ki so obkroženi s tovrstnimi fotografijami in ki pretiravajo, imajo večkrat potrebo, da tudi samo objavijo popačene fotografijo. Ne le da je veliko fotografij neiskrenih, 51 odstotkov teh svojo potovalno destinacijo še vedno izbere na podlagi teh fotografij.

Štirideset odstotkov mladih popotnikov, mlajših od 33 let, prav tako želi, da bi bilo njihovo potovanje »privlačno za instagram«. Pri izbiri potovalne destinacije ta dejavnik igra pomembno vlogo.

Hvala, ker berete Delo že 65 let.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine