Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Novice

V spletni in mobilni banki uporabniki opravijo že več kot 90 odstotkov transakcij

Bančne stranke po digitalnih poteh večinoma izvajajo plačila in spremljajo svoje finančno poslovanje, a vse več je učinkovitih možnosti za opravljanje kompleksnejših storitev, tudi kreditov.
Dve tretjini novih uporabnikov digitalnih bančnih poti se odloči za mobilno aplikacijo. FOTO: Adrian Dennis/AFP
Dve tretjini novih uporabnikov digitalnih bančnih poti se odloči za mobilno aplikacijo. FOTO: Adrian Dennis/AFP
8. 10. 2021 | 14:23
9:28

V nadaljevanju preberite:


Spremembe osebnih in poslovnih navad, ki jih je prinesla epidemija covida-19, so močno vplivale na to, kako dostopamo do storitev svoje poslovne banke. Tako podjetja kot posamezniki so z veseljem sprejeli možnosti, ki jo prinašajo tehnološke možnosti na področju elektronskega bančništva.

Delež komitentov, ki uporabljajo predvsem elektronske poti, se je v zadnjem letu povečal za 10 do 15 odstotkov. Elektronsko bančništvo uporablja skoraj 90 odstotkov poslovnih uporabnikov in približno polovica (v nekaterih bankah manj, v drugih več) fizičnih oseb.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine