Bančne stranke po digitalnih poteh večinoma izvajajo plačila in spremljajo svoje finančno poslovanje, a vse več je učinkovitih možnosti za opravljanje kompleksnejših storitev, tudi kreditov.

Galerija
Dve tretjini novih uporabnikov digitalnih bančnih poti se odloči za mobilno aplikacijo. FOTO: Adrian Dennis/AFP
V nadaljevanju preberite:
Spremembe osebnih in poslovnih navad, ki jih je prinesla epidemija covida-19, so močno vplivale na to, kako dostopamo do storitev svoje poslovne banke. Tako podjetja kot posamezniki so z veseljem sprejeli možnosti, ki jo prinašajo tehnološke možnosti na področju elektronskega bančništva.
Delež komitentov, ki uporabljajo predvsem elektronske poti, se je v zadnjem letu povečal za 10 do 15 odstotkov. Elektronsko bančništvo uporablja skoraj 90 odstotkov poslovnih uporabnikov in približno polovica (v nekaterih bankah manj, v drugih več) fizičnih oseb.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Aktualne in poglobljene vsebine, ki vam pomagajo razumeti svet – za 14,99 EUR na mesec!
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji