Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Novice

V spletni in mobilni banki uporabniki opravijo že več kot 90 odstotkov transakcij

Bančne stranke po digitalnih poteh večinoma izvajajo plačila in spremljajo svoje finančno poslovanje, a vse več je učinkovitih možnosti za opravljanje kompleksnejših storitev, tudi kreditov.
Dve tretjini novih uporabnikov digitalnih bančnih poti se odloči za mobilno aplikacijo. FOTO: Adrian Dennis/AFP
Dve tretjini novih uporabnikov digitalnih bančnih poti se odloči za mobilno aplikacijo. FOTO: Adrian Dennis/AFP
8. 10. 2021 | 14:23
9:28

V nadaljevanju preberite:


Spremembe osebnih in poslovnih navad, ki jih je prinesla epidemija covida-19, so močno vplivale na to, kako dostopamo do storitev svoje poslovne banke. Tako podjetja kot posamezniki so z veseljem sprejeli možnosti, ki jo prinašajo tehnološke možnosti na področju elektronskega bančništva.

Delež komitentov, ki uporabljajo predvsem elektronske poti, se je v zadnjem letu povečal za 10 do 15 odstotkov. Elektronsko bančništvo uporablja skoraj 90 odstotkov poslovnih uporabnikov in približno polovica (v nekaterih bankah manj, v drugih več) fizičnih oseb.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine