Namesto 35 dni z ladjo lahko kontejner po kopnem s Kitajske v Evropo z vlakom pripotuje v 25 dneh. Ker je dražji, je tak prevoz primeren za izdelke z višjo vrednostjo.

Galerija
Železniškega prometa s Kitajsko vse več, a ga prav tako pestijo zamude in visoke cene. FOTO: Reuters
V nadaljevanju preberite:
Do konca avgusta je s Kitajske proti Evropi odpeljalo 10.030 tovornih vlakov, kar je bilo 32 odstotkov več kot v istem obdobju lani, je poročala tiskovna agencija Xinhua. Deset let po tem, ko je azijsko gospodarsko velesilo in staro celino prvič povezala neposredna železniška linija, tako poteka že pet odstotkov trgovine med partnericama.
Tovorni vlaki med Evropo in Kitajsko potujejo na 73 relacijah in največje industrijske centre na Kitajskem povezujejo z več kot 170 mesti v 23 evropskih državah.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Aktualne in poglobljene vsebine, ki vam pomagajo razumeti svet – za 14,99 EUR na mesec!
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji