V Sloveniji lahko prej ali slej pričakujemo večji val prenosov lastništva, družinska podjetja pa na to niso pripravljena.
Galerija
Status družinskega podjetja v slovenski zakonodaji ni primerno urejen. FOTO: Roman Šipić
V nadaljevanju preberite:
Dobrih 80 odstotkov podjetij v Sloveniji je družinskih. Večinoma so to mala podjetja, ki predstavljajo glavnino slovenskega gospodarstva. Skoraj vsa vodi druga generacija v družini, razlaga strokovnjak za družinska podjetja Milan Krajnc, ki hkrati opozarja, da se družine v Sloveniji ne pripravijo na prenos lastništva na naslednike.
Katere so pasti predaje vodstvenih položajev v družinskem podjetju? Kakšne so razmere v Sloveniji in kako prenose na nove generacije izvajajo slovenski podjetniki?
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji