![»Kupi na spletu« je slogan, ki ga je posvojila tudi klasična, »fizična« trgovina. FOTO: Leon Vidic/Delo](https://www.delo.si/media/images/20220130/1120229.width-660.jpg?rev=1)
Galerija
Neomejen dostop | že od 14,99€
Meje med različnimi načini nakupovanja se brišejo, pospešena digitalizacija gospodarstva in družbe kot celote je naplavila nove vedenjske vzorce, ki v glavnem temeljijo na kombinaciji spletne in fizične trgovine. Hitro se uveljavlja omni nakupovanje (prek integracije več prodajno-nakupovalnih poti), povečuje pa se obseg ponudbe na spletu. Raziskava Shopper's Mind 2021 kaže, da se povečujeta tako frekvenca kot intenzivnost spletnega nakupovanja. Spremembe v e-nakupovanju, ki jih je spodbudila tudi pandemija, je komentiral strokovnjak za spletno trgovino Darko Dujič.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji