Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Novice

Na e-nakupovanje smo se navadili

Delež slovenskih uporabnikov interneta, ki kupujejo po spletu, je lani prvič presegel evropsko povprečje.
»Kupi na spletu« je slogan, ki ga je posvojila tudi klasična, »fizična« trgovina. FOTO: Leon Vidic/Delo
»Kupi na spletu« je slogan, ki ga je posvojila tudi klasična, »fizična« trgovina. FOTO: Leon Vidic/Delo
30. 1. 2022 | 22:01
6:47

V nadaljevanju preberite:

Meje med različnimi načini nakupovanja se brišejo, pospešena digitalizacija gospodarstva in družbe kot celote je naplavila nove vedenjske vzorce, ki v glavnem temeljijo na kombinaciji spletne in fizične trgovine. Hitro se uveljavlja omni nakupovanje (prek integracije več prodajno-nakupovalnih poti), povečuje pa se obseg ponudbe na spletu. Raziskava Shopper's Mind 2021 kaže, da se povečujeta tako frekvenca kot intenzivnost spletnega nakupovanja. Spremembe v e-nakupovanju, ki jih je spodbudila tudi pandemija, je komentiral strokovnjak za spletno trgovino Darko Dujič.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine