Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Novice

V spletne kupce je treba veliko vlagati

Nova blagovna znamka močnih pijač brez alkohola je na trg prodrla z distributerji, zdaj vlagajo več tudi v splet
Brezalkoholne pijače, tudi močnih okusov, postajajo vse bolj trendovske.

Foto Jože Suhadolnik
Brezalkoholne pijače, tudi močnih okusov, postajajo vse bolj trendovske. Foto Jože Suhadolnik
30. 1. 2022 | 21:00
30. 1. 2022 | 21:02
5:31

V nadaljevanju preberite:

Spletna prodaja je tako močan trend, da se večina novih izdelkov in blagovnih znamk tako imenovane široke potrošnje pojavi v spletnih trgovinah takoj, ko vstopi na trg. Vendar kako vedeti, za kakšne vrste izdelek bo spletna prodaja tako uspešen prodajni kanal, da bo omogočila tudi rast podjetja?

»Spletna prodaja je privlačna, ker ima ponudnik neposreden odnos s kupcem in lahko trži izdelek po tako imenovani maloprodajni ceni. A spletna trgovina brez spletnih obiskovalcev ne deluje, vsak obisk spletne trgovine pa je treba financirati,« ugotavlja Luka Nagode, ustanovitelj podjetja Vera Spirits.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine