Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Novice

Po informacije na splet, po avto v salon

Zmagovalka epidemije je nedvomno spletna trgovina, a pri nakupu avta ima glavno vlogo še vedno prodajni salon
Tudi prodajalci avtomobilov večinoma (še) menijo, da želijo kupci avto videti in preizkusiti »v živo«, čeprav se o marsičem pozanimajo prek spleta. Foto Blaž Samec
Tudi prodajalci avtomobilov večinoma (še) menijo, da želijo kupci avto videti in preizkusiti »v živo«, čeprav se o marsičem pozanimajo prek spleta. Foto Blaž Samec
Blaž Kondža
31. 1. 2022 | 06:00
8:36

V nadaljevanju preberite:

Svetovna spletna trgovina je v zadnjih dveh letih doživela pravi razcvet, in sicer prav zaradi koronavirusne nadloge, ki je v začetku leta 2020 dobesedno ustavila svet. Nekaj časa je bilo spletno nakupovanje za večino življenjsko nenujnih izdelkov celo edino dovoljeno. Posebno poglavje spletne trgovine pa je gotovo prodaja motornih vozil, ki kljub digitalizaciji in razmahu spletnega nakupovanja še vedno ostaja domena prodajnih salonov.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine