Čeprav je DRI lahko začel z upravljanjem z Letališčem Edvarda Rusjana Maribor, se pojavljajo nove težave. Stari upravljavec Aerodrom Maribor je z opozorilnimi tablami omejil dostop do letališča.
Aerodrom Maribor, ki ga napaja kitajski kapital, je ob vhodu na parkirišče mariborskega letališča namestil opozorilne table, ki prepovedujejo prehod in parkiranje.
Po naših informacijah so opozorilne table, ki omejujejo dostop do letališča in prepovedujejo prehod na parkirišče, nameščene že od nedelje. Zaposleni na letališču se očitno na nje požvižgajo, saj so avtomobili kljub opozorilni tabli na parkirišču.
Po naših informacijah so opozorilne table, ki omejujejo dostop do letališča in prepovedujejo prehod na parkirišče, nameščene že od nedelje. FOTO: Mariborinfo
Kitajski investitorji, ki so preko družbe SHS Aviation v Mariboru v preteklih letih poskrbeli predvsem za velikopotezne napovedi, so se poslovili od Letališča Edvarda Rusjana Maribor. A ne povsem. Dostopne poti do letališča in del parkirišč že leta niso v lasti države, temveč dosedanjega najemnika Aerodroma Maribor, s tem pa Kitajcev. Bi to lahko pomenilo oviro za delovanje letališča?
Nov upravljavec Letališča Edvarda Rusjana Maribor državna družba za razvoj investicij DRI upravljanje investicij v nastalem položaju ne vidi težave. Zatrjujejo, da je urejena stvarna služnost, za katero bo država Aerodromu plačevala.
Nov upravljavec Letališča Edvarda Rusjana Maribor državna družba za razvoj investicij DRI upravljanje investicij v nastalem položaju ne vidi težave. FOTO: Mariborinfo
»Razmerja glede dovoznih poti je uredila Republika Slovenija,« so zatrdili za
Mariborinfo, a po poročanju
Siol.net Aerodromu Maribor zanika, da bi prišlo do dogovora glede služnosti.
Po neuradnih informacijah
24ur.com naj bi se predstavniki Aerodroma Maribor ravnokar mudili na ministrstvu za infrastrukturo.
Komentarji