Mariborsko letališče bo po informacijah iz DRI v sklopu novoustanovljene organizacijske enote vodil Smiljan Kramberger.
Maribor - Nadzorniki so odločili. Državna družba DRI je pridobila obratovalno dovoljenje za upravljanje z Letališčem Edvarda Rusjana Maribor.
Nadzorniki Javne agencije za civilno letalstvo, ki so danes na Letališču Edvarda Rusjana Maribor opravljali pregled, so družbi DRI izdali obratovalno dovoljenje za upravljanje z letališčem, so za Mariborinfo potrdili na DRI.
Mariborsko letališče bo jutri znova odprto
Letališče Edvarda Rusjana Maribor je bilo v času današnjega nadzora zaprto, nadzorniki so pregledovali predvsem organizacije služb na letališču in licence zaposlenih. Infrastrukture niso pregledovali, saj ta ob menjavi upravljavca ostaja enaka kot doslej.
Z delom je danes pričelo tudi 24 zaposlenih, ki so se k DRI prezaposlili od dosedanjega najemnika Aerodroma Maribor. Vsi so junija dali odpovedi pri dosedanjemu delodajalcu in podpisali pogodbe o prezaposlitvi. Mariborsko letališče bo po informacijah iz DRI v sklopu novoustanovljene organizacijske enote vodil Smiljan Kramberger.
Z mariborskega letališča so se kitajski investitorji, ki so preko družbe SHS Aviation v Mariboru v preteklih letih poskrbeli za velikopotezne napovedi, poslovili. A, kot smo poročali, dostopne poti do letališča in del parkirišč že leta niso v lasti države, temveč dosedanjega najemnika Aerodroma Maribor, s tem pa Kitajcev.
Nov najemnik Letališča Edvarda Rusjana Maribor državna družba za razvoj investicij DRI upravljanje investicij v nastalem položaju ne vidi težave. Zatrjujejo, da je urejena stvarna služnost, za katero bo država Aerodromu plačevala.
»Razmerja glede dovoznih poti je uredila Republika Slovenija,« so zatrdili za Mariborinfo, a po poročanju Siola Aerodrom Maribor zanika, da bi prišlo do dogovora glede služnosti.
S prenosom upravljanja na družbo DRI bo stroške nase prevzela država. Po ocenah ministrstva naj bi v letošnjem letu ti stroški znašali 300.000 evrov, v naslednjem letu pa 700.000 evrov. Gre za optimistične napovedi, ki načrtujejo občutno nizke stroške, saj je trenutno vzdrževanje Aerodroma Maribor stalo več kot 100.000 evrov na mesec.
DRI bo z letališčem upravljal le začasno, saj je pogodba sklenjena do 31. decembra 2020, ministrstvo za infrastrukturo pa bo v tem času iskalo trajno rešitev glede obratovanja letališča. Državi je v primeru zaprtja letališča grozilo vračanje evropskih sredstev, ki so bili pridobljeni za posodobitev letališke infrastrukture, ki se je izvedla pred leti. Te grožnje zdaj ni več.
Hvala, ker berete Delo že 65 let.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji