Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
GospodarstvoNovice

Od Appla do Starbucksa – sanje zahodnih podjetij na Kitajskem umirajo

The Economist
13. 12. 2024 | 05:00
13. 12. 2024 | 11:39
8:50

V nadaljevanju preberite:

Razmere za tuja podjetja na Kitajskem še nikoli niso bile tako rožnate – vsaj če verjamemo kitajskemu Svetu za spodbujanje mednarodne trgovine (CCPIT). To telo, ki je pod nadzorom ministrstva za trgovino, trdi, da 90 odstotkov tujih podjetij ocenjuje svoje izkušnje na Kitajskem kot zadovoljive ali boljše.

Glede na nedavno raziskavo CCPIT tuja podjetja menijo, da je gospodarstvo močno, lokalni trgi zanimivi, njihova prihodnost pa svetla. Kitajska vlada poudarja, da je po letih izolacije med pandemijo covida-19 država ponovno odprta za poslovanje in da so reforme olajšale delovanje za tuja podjetja.

Vodstva teh podjetij se temu le posmehujejo. Mnogi pravijo, da vse težje upravičujejo naložbe v državo in namesto tega razmišljajo o zmanjševanju števila zaposlenih. V nedavni raziskavi Ameriške gospodarske zbornice v Šanghaju je manj kot polovica vprašanih izrazila optimizem glede poslovnih obetov na Kitajskem v prihodnjih petih letih, kar je najnižja raven do zdaj.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine