Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Peking 2022

Kitajska – najmočnejša blagovna znamka

Kapital še vedno ljubi Kitajsko, in to celo takrat, ko tega ni najbolj primerno javno razkrivati.
»Vedno nekaj novega,« sporoča napis restavracije znane verige s hitro prehrano v medijskem središču v Zhangjiakouju. FOTO: Matej Družnik/Delo
»Vedno nekaj novega,« sporoča napis restavracije znane verige s hitro prehrano v medijskem središču v Zhangjiakouju. FOTO: Matej Družnik/Delo
16. 2. 2022 | 20:00
0:19

V nadaljevanju preberite:

Tuji pokrovitelji, če jih kitajska televizija zaobide, s tem nimajo nikakršnih težav. Raje ostajajo v ozadju, kajti čeprav se niso mogli upreti velikemu kitajskemu trgu, prav tako še kako čutijo tudi velik pritisk javnosti, ki jih je že med pripravami teh iger pozivala, naj jih ne sponzorirajo, in to zaradi kršenja človekovih pravic – zlasti v Avtonomni pokrajini Xinjiang in Posebnem administrativnem območju Hongkong. Različne organizacije za varstvo ujgurskih, tibetanskih ali hongkonških človekovih pravic (ki jih je več kot 200) so morale ugotoviti, da ima 13 največjih olimpijskih pokroviteljev z Mednarodnim olimpijskim komitejem (MOK) sklenjene pogodbe, vredne več kot milijardo dolarjev, in da je zato najbolje, da držijo glavo v pesku.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine