Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Sobotna priloga

Z enim klikom do vseh informacij o delavcu

Pogledali smo, kako na obrobju Pekinga gradijo železniško postajo, ki jo bodo povezali s cestami, podzemno železnico in stanovanjskimi bloki.
Pri projektu dela sedem tisoč ljudi. Nekaj tujcev je samo v vodstvu, predvsem gre za strokovnjake, ki so že dolgo v gradbeništvu. FOTO: Aljaž Vrabec
Pri projektu dela sedem tisoč ljudi. Nekaj tujcev je samo v vodstvu, predvsem gre za strokovnjake, ki so že dolgo v gradbeništvu. FOTO: Aljaž Vrabec
9. 6. 2024 | 17:00
6:59

V nadaljevanju preberite:

Od blizu smo si pogledali, kako so se na obrobju Pekinga lotili gradnje železniške postaje, ki jo bodo povezali s cestami in podzemno železnico, nad vsem tem pa bo še več stanovanjskih blokov povsem nove četrti. Z digitalnim upravljanjem nadzorujejo celoten proces gradnje. Med premikanjem po Pekingu lahko vseskozi spremljaš, kako veliko gradbišč je po mestu, a ko se po isti cesti pelješ kakšen teden kasneje, opaziš, da je vse že dokončano. Če je pri obnovi mostu na začetku Dunajske ceste v Ljubljani vladal poseben prometni režim več tednov, na Kitajskem pri takšnem projektu čas do dokončanja štejejo v urah. Dobesedno.

O prenovi glavne železniške postaje se pri nas pogovarjamo že dolga leta, zato je še bolj zanimivo videti, kako se takšnih projektov lotevajo drugje. Obiskali smo gradbišče nove železniške postaje na obrobju Pekinga, s katero bodo povezali podzemno železnico, ceste in stanovanjske enote.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine