Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Novice

Kitajski in evropski kupec sta povsem različna

Na Kitajskem srednji razred še zmeraj raste, zato se povečuje tudi prodaja novih avtomobilov.
Kitajski avtomobilski proizvajalci so dobri in tudi cenovno konkurenčni. A se zavedajo, da je konkurenca tako velika, da marsikdo ne bo preživel. Foto China Daily/Reuters
Kitajski avtomobilski proizvajalci so dobri in tudi cenovno konkurenčni. A se zavedajo, da je konkurenca tako velika, da marsikdo ne bo preživel. Foto China Daily/Reuters
21. 4. 2024 | 05:00
7:26

V nadaljevanju preberite:

Slovenska poslovna delegacija na Kitajskem ima vsak dan več sestankov, ogledov in predavanj. O značilnostih kitajskega trga vozil jim je predaval Stefan Bernhart, podpredsednik evropske gospodarske zbornice na Kitajskem in generalni direktor Volkswagna na Kitajskem.

Evropska gospodarska zbornica na Kitajskem deluje od leta 2000, ko se je sprva povezalo 51 podjetij. Zdaj je včlanjenih več kot 1700, zato ima zbornica svoje pisarne v devetih kitajskih mestih.

Slovenski poslovni delegaciji je predaval podpredsednik zbornice Stefan Bernhart, a morda še bolj zanimiva je njegova osnovna služba, saj je generalni direktor Volkswagna za kitajski trg. Volkswagen spada med najbolj tradicionalne avtomobilske proizvajalce na svetu, toda spremembe na kitajskem avtomobilskem trgu so tako številne in obsežne, da jim globalni avtomobilski velikani le stežka sledijo.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine