Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Sobotna priloga

Še zmeraj brez strategije, kako povečati prepoznavnost slovenske dramatike

Če dobro pomislimo, je dramatika edina literarna zvrst, ki se s posebnim interesom izraža skozi dialog.
Če se nekdo mimogrede ozre na zgolj teh nekaj dimenzij dramske literature, je lahko presenečen nad pogosto oceno, da je dramska literatura danes odrinjena na rob in da celo izginja. FOTO: Jernej Humar/SNG Nova Gorica
Če se nekdo mimogrede ozre na zgolj teh nekaj dimenzij dramske literature, je lahko presenečen nad pogosto oceno, da je dramska literatura danes odrinjena na rob in da celo izginja. FOTO: Jernej Humar/SNG Nova Gorica
Matjaž Zupančič
1. 3. 2025 | 05:00
15:35

V nadaljevanju preberite:

Če me kdo vpraša, zakaj danes pisati dramatiko, nimam enostavnega odgovora. Še manj znam odgovoriti na vprašanje, kaj je za to potrebno. Če odmislim dejstvo, da je dramatika najprej tudi literatura – sicer njena mejna oblika, kot se reče – in je treba znati »z besedami«, se mi zdi pomembno, da zna dramatik opazovati. Morda še nekaj več – da zna opaziti. To sicer ni vse, je pa važno. Svet se spreminja in z njim tudi tisti, ki ga opazuje; spreminja se tudi način, kako to počne. Obstajajo pa nekatere zakonitosti, ki jih dramatika sicer ves čas krši, da bi jih na drugi strani zmeraj znova odkrivala.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Aktualne in poglobljene vsebine, ki vam pomagajo razumeti svet – za 14,99 EUR na mesec!
NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine