Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Sobotna priloga

Filmi nas pripravljajo na katastrofe, krize, pandemije – na prihodnost

»Sanje v filmih noir izgledajo kot izgnanstvo,« pravi Marcel Štefančič, jr. v novi knjigi Če umrem, preden se zbudim, ki jo je v glavi pisal več desetletij.
Marcel Štefančič, jr.: Obsežnost te knjige pove vse o obsežnosti tesnobe. Pride čas, ko se tesnoba nate lepi kot dež na junake filmov noir. FOTO: Roman Šipić
Marcel Štefančič, jr.: Obsežnost te knjige pove vse o obsežnosti tesnobe. Pride čas, ko se tesnoba nate lepi kot dež na junake filmov noir. FOTO: Roman Šipić
19. 12. 2020 | 06:00
25. 1. 2021 | 08:38
35:10

V intervjuju preberite:


Ko berem to poetično visoko pesem filmom noir, ki se razteza na tisoč straneh, pomislim koliko ljubezni, strasti in obsesije je v njej. In kako nenavadno aktualna je za ta čas: v filmih noir so odmevali vsi virtualni robovi tedanje zgodovine. Zlom borze, velika depresija, vzpon fašizma, diktatur in populizma, prohibicija, razmah podzemlja, tesnoba druge svetovne vojne, medvojna industrializacija ženske delovne sile, kot piše Marcel Štefančič, jr.

Govorila sva o fantazmah filma noir, o tem, kaj nam ta film govori o svetu danes, o usodni ženski, domu, Louisu Adamiču, Ivanu Cankarju in času, ko se »tesnoba nate lepi kot dež na junake filmov noir«.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine