Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Polet

Električno kolo: Še eno vožnjo, prosim

Novi Scottov genius eride je vsestransko polnovzmeteno električno vsegorsko (all-mountain) kolo, namenjeno zahtevnim navdušencem za trail in enduro vožnje. 
Watt Hour (Wh) je enota za merjenje zmogljivosti baterije. Višja je ta številka, bolj je zmogljiva. FOTO: Arhiv proizvajalca
Watt Hour (Wh) je enota za merjenje zmogljivosti baterije. Višja je ta številka, bolj je zmogljiva. FOTO: Arhiv proizvajalca
25. 3. 2020 | 08:13
25. 3. 2020 | 09:09
6:41
Kolesarska sezona se je začela, čeprav z močno omejitvijo, vendar tudi te krize bo nekoč konec, mi pa bomo potrebovali novo kolo. Tokrat vam bomo predstavili tri nova električna kolesa. Izposodili smo si jih pri domačih trgovcih. Prvo kolo, ki ga predstavljamo, je novi Scottov električni genius.

Vsestranskost je njegovo drugo ime. V osnovi je genius opremljen z 29" kolesi, ki pa jih lahko hitro zamenjate tudi za 27,5" kolesa. Montaža je preprosta, kolesi namestite in hkrati obrnete insert na vijaku zadnjega amortizerja. Tako je genius že pripravljen za nove vožnje z geometrijo, prilagojeno 27,5" kolesom. Pri 27,5-colskih kolesih lahko uporabljate širine plaščev 2,5, 2,6 ali 2,8, ko imate nameščene 29" obročnike, pa širine plaščev od 2,4 do 2,6. Moderna geometrija ima 150 mm hoda spredaj in zadaj, sistem vzmetenja Twin-Loc.

Okvir je prenovljen in posodobljen z integriranim sistemom Bosch Performance CX 2020, a z vsemi lastnostmi klasičnega modela genius. Ima 500 oziroma 625 Wh baterijo z možnostjo povečanja moči do 1125 Wh. To pomeni, da je osnovna baterija integrirana in tudi snemljiva na spodnjem delu poševne cevi okvirja, drugo baterijo pa lahko dodate, privijačite na zgornjo stran poševne cevi okvirja.

Osnovna baterija doseže do 160 kilometrov, seveda smo o tem že razpravljali, kajti doseg je vseskozi odvisen od načina vožnje. Največja hitrost je 25 km/h, od tod naprej sta vaši nogi edini motor. Povsem nov je tudi sistem zadnjega vzmetenja, ki zdaj temelji na štiriležajnem vpetju; to skrbi, da je zadnje kolo vedno v stiku s podlago, pri maksimalnem pedaliranju ali popolni blokadi je sistem Horst link vedno aktiven.



Z novim geniusom pridete povsod, če ste le dovolj spretni, baterija pa vam ne bo nič v napoto pri najljubših spustih. Težišče kolesa je odlično, vzmetenje prav tako, okvir je že pregovorno odličen, tako da Scottov genius eride prav gotovo spada med najboljša električna gorska kolesa na svetu.

Vsestranskost je njegovo drugo ime. FOTO: Arhiv proizvajalca
Vsestranskost je njegovo drugo ime. FOTO: Arhiv proizvajalca

 

Tehnologija


Twinlock sistem ročice: patentiran sistem Twinlock ročice omogoča hkratno kontrolo prednjega in zadnjega amoartizerja. Odprta pozocija omogoča polni hod prednjega in zadnjega, s prvim klikom pa se na zadnjem vključi traction funkcija, medtem, ko prednji ostane popolnoma aktiven. Kliknite še enkrat in prednji ter zadnji se popolnoma zakleneta. Nobeno drugo kolo na svetu nima tako uporabniku prijaznega sistema. Medtem, ko konkurenčni sistemi spreminjajo samo trdoto, twinlock sistem spremeni še krivuljo vzmetenja, s čem se dinamično spremeni geometrija kolesa.
 
Trunnion: nov metrični sistem amortizerjev omogoča več hoda za isto razdaljo med pušama in s tem več maneverskega prostora za razvoj vzmetenja. S tem je bil omogočen razvoj kompaktnega okvirja, ki je hkrati lažji in bolj tog, ter ima vseeno dovolj prostora za montažo velikega bidona. Obrnjen amortizer zniža center gravitacije kolesa, omogoča čiste linije, bolj tog okvir in hitrejše reagiranje vzmetenja.

Okvir je prenovljen in posodobljen z integriranim sistemom Bosch Performance CX 2020, a z vsemi lastnostmi klasičnega modela genius. FOTO: Arhiv proizvajalca
Okvir je prenovljen in posodobljen z integriranim sistemom Bosch Performance CX 2020, a z vsemi lastnostmi klasičnega modela genius. FOTO: Arhiv proizvajalca

 
Genius Virtual 4Link: s pomočjo virtualnega linka smo izboljšali občutek vzmetenja, odzivnost pedaliranja in zaviranja, ki deluje v maksimalni harmoniji s Twinlock sistemom. Kinematično vzmetenje daje odlično odzivnost na manjše ovire ter tako poveča stik s tlemi. Perfektna podpora v sredini vzmetenja in kontroliran globok hod za udobne in zanesljive bottom-out.
 
GENIUS Trail geometrija: Genius je vedno bilo kolo zasnovano, da gre navzgor tako dobro kot navzdol. Nova geometrija ima daljši doseg (reach), večji slack in večji kot sedežne cevi, kar zbalansira sprednji del za bolj stabilno spuščanje. 

Twinlock sistem ročice: patentiran sistem Twinlock ročice omogoča hkratno kontrolo prednjega in zadnjega amoartizerja. FOTO: Arhiv proizvajalca
Twinlock sistem ročice: patentiran sistem Twinlock ročice omogoča hkratno kontrolo prednjega in zadnjega amoartizerja. FOTO: Arhiv proizvajalca

 
BOOST. standard pogonskega sklopa, ki ga je razvil SRAM, razžiri širine pest in gonilnega ležaja. To omogoča večjo togost sistema in možnost montaže širših platišč. Scott je optimiziral okvirje prav za ta standard, tako so naredili celotni sistem še bolj tog in prilagodljiv.
 
En okvir, trije standardi; z novim Geniusom ERIDE so hoteli dosečti najboljšo versatilnost kolesa. Na novem Geniusu lahko zamenjate obroče iz 27,5'' na 29'' z enostavnim obratom čipa. En okvir, več opcij!

 

Vprašanja potencialnih kupcev so:

 

Kakšna je baterija?

Je najbolj »občutljiv« del električnega kolesa. Vsakdo, ki se zanima za tako kolo, najprej sprašuje o kakovosti baterije. Pri Scottu je vsaka skrb odvečna, kajti na njihovih kolesih ne boste našli slabe baterije. Kakšna je slaba baterija? 
 

Kaj pomeni oznaka »Wh«?

Watt Hour (Wh) je enota za merjenje zmogljivosti baterije. Višja je ta številka, bolj je zmogljiva. Vendar pa je treba upoštevati tudi kakovost samega kolesa, njegovo težo in opremo s katero je opremljen, nastavitev, teren po katerem se boste vozili, teža kolesarja…
 

Ali je baterijo mogoče odstraniti s kolesa?

Baterije se lahko odstranijo na vseh Scottovih kolesih brez orodja; vse, kar potrebujete, je ključ, ki je priložen vsakemu kolesu s pomočjo katerega »odklenete« baterijo.
 

Kako dolgo se baterija polni?

Danes večina baterij (500W) potrebuje približno 3,5-5 ur. V manj kot treh urah se baterija napolni 80%.

Kolo nam je posodila prodajalna Grašca.

Sorodni članki

Hvala, ker berete Delo že 65 let.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine