Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Znanoteh

Trda konsolidacija igričarske industrije

Microsoftov je za slabih 60 milijard evrov prevzel Activision Blizzard. Kakšno je ozadje enega največjih prevzemov v zgodovini tehnoloških podjetij?
Aktualni posel je ogromen, tudi v luči kateregakoli prejšnjega Microsoftovega nakupa. Za Activision Blizzard so namenili slabih 60 milijard evrov. FOTO: Dado Ruvić/Reuters
Aktualni posel je ogromen, tudi v luči kateregakoli prejšnjega Microsoftovega nakupa. Za Activision Blizzard so namenili slabih 60 milijard evrov. FOTO: Dado Ruvić/Reuters
6. 2. 2022 | 06:00
6. 2. 2022 | 22:27
9:44

V nadaljevanju preberite: 

Na začetku leta so v igričarskem založniku Take Two vznemirili z napovedjo o prevzemu slovitega studia za razvoj spletnih igric Zynga, vrednim dotlej za to panogo rekordnih 11 milijard evrov. Toda nakup je prvenstvo držal pičlih šest dni. Osemnajstega januarja je namreč Microsoft udaril z novico leta: za slabih 60 milijard evrov prevzemajo enega največjih založnikov v industriji, velikana Activision Blizzard (ABK).

Nakup ni samo daleč največji v zgodovini digitalne zabave, temveč sodi v vrh prevzemov med tehnološkimi in medijskimi podjetji nasploh. V praksi se tako združujeta četrto in peto največje podjetje v igričarski industriji. Nastali skupek bo po tržni vrednosti prehitel Nintendo na tretjem mestu, medtem ko na prvih dveh ostajata kitajska korporacija Tencent in japonski Sony. S tem družba, iz katere so legendarne igričarske franšize call of duty, warcraft, diablo, starcraft in ... candy crush, prihaja pod streho velikana, ki skrbi za eno od treh osrednjih igralnih konzol, xbox.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine