Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Svet

Velike ambicije Hrvaške na evropskih koridorjih

Brez posodabljanja železnic se bodo južnim sosedom vlaganja v pristanišča slabše obrestovala.
Pristanišču na Reki je v zadnjem desetletju že uspelo pridobiti sto milijonov evrov sredstev EU za vlaganja na svojem območju. FOTO: Matija Djanješić/Cropix
Pristanišču na Reki je v zadnjem desetletju že uspelo pridobiti sto milijonov evrov sredstev EU za vlaganja na svojem območju. FOTO: Matija Djanješić/Cropix
7. 3. 2024 | 05:00
5:17

V nadaljevanju preberite:

Tudi Hrvaška želi čim bolje izkoristiti svoj geografski položaj in ob pomoči financiranja iz blagajn EU svoja glavna jadranska pristanišča, Reko, Ploče in Split, čim bolje povezati s širšim evropskim železniškim omrežjem. Prenovljena uredba o vseevropskem prometnem omrežju (TEN-T), ki je vsebinsko že v celoti usklajena med evropskim parlamentom in svetom EU, bo slovenski južni sosedi močno razširila manevrski prostor.

Hrvaška po novem leži na štirih evropskih koridorjih. Doslej je bila na sredozemskem in rečnem koridorju Ren–Donava, po novem bo še na koridorjih Baltsko morje–Jadransko morje in Zahodni Balkan–Vzhodno Sredozemlje. Tako bosta v evropske koridorje poleg pristanišča Reka vključeni še pristanišči Ploče in Split. »Hrvaška ima priložnost, da postane eno od glavnih vozlišč na zemljevidu TEN-T,« je ocenila namestnica generalnega direktorja v generalnem direktoratu evropske komisije za mobilnost in transport Maja Bakran.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine