Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Svet

Med draginjo cveti prodaja trgovskih znamk

V ZDA se kažejo prvi znaki zmanjševanja potrošnje. Viden tudi upad nakupa uveljavljenih blagovnih znamk.
Tuš bo do konca septembra zagotavljal nespremenjene cene košarice osnovnih živil in higienskih potrebščin. FOTO: Blaž Samec/Delo
Tuš bo do konca septembra zagotavljal nespremenjene cene košarice osnovnih živil in higienskih potrebščin. FOTO: Blaž Samec/Delo
1. 8. 2022 | 08:05
1. 8. 2022 | 08:07
4:36

V nadaljevanju preberite:

Ameriški trgovec Walmart je prejšnji teden izdal novo, že drugo opozorilo pred padcem dobička v tekočem četrtletju, hkrati pa zaradi podražitve hrane in energentov tretji mesec zapored pada indeks zaupanja ameriških potrošnikov. Ti postajajo bolj naklonjeni trgovskim blagovnim znamkam; prvi zametki manjšega zaupanja potrošnikov in vse večje naklonjenosti trgovskim blagovnim znamkam so opazni tudi v Sloveniji.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine