Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Volitve 2022

Snubec bi od LDS odkupil tudi dolgove

Večina vprašanih v anketi Dela prepričanih o višji volilni udeležbi. Politični igralci še preigravajo svoje načrte. Priložnost tudi v blagovni znamki LDS.
Priložnost, kako nagovoriti dodatne volivce, v liberalnih strankah vidijo tudi v blagovni znamki LDS. FOTO: Leon Vidic/Delo
Priložnost, kako nagovoriti dodatne volivce, v liberalnih strankah vidijo tudi v blagovni znamki LDS. FOTO: Leon Vidic/Delo
29. 12. 2021 | 05:00
23. 1. 2022 | 22:19
5:16

V nadaljevanju preberite:

Več kot polovica vprašanih v javnomnenjski raziskavi Mediane za Delo meni, da se bo državnozborskih volitev, ki bodo predvidoma aprila, udeležilo več ljudi kot prejšnjih. Ta napoved pušča več možnosti tudi za stranke z manj zvesto volilno bazo. Priložnost, kako nagovoriti dodatne volivce, v krogu Alenke Bratušek in tudi Igorja Zorčiča vidijo tudi v blagovni znamki LDS. Ta kot stranka še vedno obstaja, a je po dostopnih podatkih lansko leto končala z nekaj več kot 200.000 evri primanjkljaja.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine