Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Volitve 2022

Snubec bi od LDS odkupil tudi dolgove

Večina vprašanih v anketi Dela prepričanih o višji volilni udeležbi. Politični igralci še preigravajo svoje načrte. Priložnost tudi v blagovni znamki LDS.
Priložnost, kako nagovoriti dodatne volivce, v liberalnih strankah vidijo tudi v blagovni znamki LDS. FOTO: Leon Vidic/Delo
Priložnost, kako nagovoriti dodatne volivce, v liberalnih strankah vidijo tudi v blagovni znamki LDS. FOTO: Leon Vidic/Delo
29. 12. 2021 | 05:00
23. 1. 2022 | 22:19
5:16

V nadaljevanju preberite:

Več kot polovica vprašanih v javnomnenjski raziskavi Mediane za Delo meni, da se bo državnozborskih volitev, ki bodo predvidoma aprila, udeležilo več ljudi kot prejšnjih. Ta napoved pušča več možnosti tudi za stranke z manj zvesto volilno bazo. Priložnost, kako nagovoriti dodatne volivce, v krogu Alenke Bratušek in tudi Igorja Zorčiča vidijo tudi v blagovni znamki LDS. Ta kot stranka še vedno obstaja, a je po dostopnih podatkih lansko leto končala z nekaj več kot 200.000 evri primanjkljaja.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine