Neomejen dostop | že od 9,99€
Najsodobnejšemu slovenskemu nakupovalnemu središču je zares uspelo nekaj velikega in izjemnega. Nekaj, kar odmeva po vsem svetu. »Izredno vesel sem, da je ALEJA prejela tako ugledno nagrado v konkurenci s tekmeci z vsega sveta. Premagali smo finaliste iz Srbije, Italije in Kitajske. To dokazuje, da se lahko tudi na področju mednarodnih nakupovalnih središč postavimo ob bok najboljšim na svetu. ALEJA je s tem ne samo spomenik Ljubljani, ampak tudi simbol najsodobnejših nakupovalnih središč na svetu,« je ponosno poudaril Toni Pugelj, direktor ALEJE in direktor SES Slovenija.
Nagrado so pred kratkim razglasili v Londonu. Žirija je ob podelitvi poudarila velik prispevek nakupovalnih središč v smislu usmerjenosti do strank, predstavitve blagovnih znamk, blaga in trendov ter – še posebej pomembno v času pandemije – čistoče in higiene. Pri podelitvi te nagrade je bila posebna pozornost namenjena visoki ravni storitev, raznolikemu asortimanu, izjemnemu dizajnu in ustvarjanju privlačne izkušnje za obiskovalce, tako v samem središču kot tudi s prisotnostjo na spletu.
ALEJA je žirijo med drugim prepričala s svojo edinstveno, brezčasno sodobno arhitekturo, jasnim, modernim konceptom ter izjemno paleto nakupovalnih in prostočasnih dejavnosti, ki presegajo dosedanja središča. Žival z grba Ljubljane – zmaj – je arhitekte navdihnila pri snovanju impozantnega videza fasade. Prav tako pa so v notranjosti ALEJE upodobljeni številni drugi simboli Ljubljane, npr. Prešernov trg, Tromostovje in obrežje Ljubljanice.
Za nakupovalno središče je značilna večnamenskost: z 80 trgovinami, prvovrstnimi restavracijami in 6.200 kvadratnih metrov športnorekreativnih površin na ozelenjeni strehi oz. ALEJI SKY. Pred stavbo je kolesarski poligon. ALEJA je s tem postala središče ljubljanske Šiške in postavila nove standarde za prodajne nepremičnine, tako v slovenski prestolnici kot tudi na mednarodnem področju. To uspešno kombinacijo maloprodaje in prostega časa je žirija še posebej poudarila.
Nagrade Global RLI Awards podjetja Retail & Leisure International se že 16 let poklanjajo najboljšim vizionarjem na področju trgovine na drobno in prostega časa in so v branži izjemno zaželene. Tudi letos so bile najboljše svetovne destinacije za nakupovanje in prosti čas izbrane v 13 kategorijah. Za omenjene nagrade se potegujejo podjetja, ki premikajo meje, ki se ne bojijo izzivov, s katerimi se srečujejo, in ki se ne zadovoljijo s čim drugim kot le z najboljšim.
RLI je glasnik vsebin iz sektorja maloprodaje in prostega časa na svetovni ravni, ki zajema kakovostno pripravljene analize o najrazličnejših temah, informativne, poglobljene članke in predstavitve vodilnih podjetij iz tega sektorja. Prav tako je izbran globalni medijski partner za vse pomembnejše dogodke v industriji.
Naročnik oglasne vsebine je ALEJA, nakupovalno središče