Največja koalicijska stranka po državi znova z velikimi plakati. Na volitve se v SDS očitno pripravljajo ves mandat.
Galerija
SDS skrbno neguje svojo volilno bazo, tako s plakatnimi akcijami, kot tudi z močno uporabo družbenih omrežij. FOTO: Leon Vidic
V nadaljevanju preberite:
Janez Janša, predsednik SDS, je pred dnevi izjavil, da je njegova stranka pripravljena na volitve, kot še ni bila nikoli. Ob pogledu na najnovejši plakatno akcijo stranke se zato marsikdo sprašuje, ali se SDS pripravlja na predčasne volitve. Kaj je res, razkrivamo v članku ter še, da so nam sogovorniki iz gospodarstva povedali, da je strošek enomesečne plakatne akcije okoli trideset tisoč evrov. V družbi Amicus, ki ponuja celovite rešitve zunanjega oglaševanja, pa pravijo, da se dogovori s političnimi strankami začnejo sklepati, ko je znan datum volitev in tudi kandidati.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji