
Neomejen dostop | že od 14,99€
Slovenska vojska se je odločila za nenavaden način rekrutiranja mladih – s plesom, ki so ga objavili tudi na platformi tiktok. V videoposnetku, ki ga je objavila plesna skupina Plesno Mesto, plesalke v vojaških uniformah izvajajo plesno koreografijo, v ozadju pa je jasno viden slogan »Stopi v naše vrste«.
Znesek, ki ga je vojska porabila za to promocijo, ni javno razkrit. V preteklosti je Slovenska vojska že sodelovala s PR-agencijami, kot sta Pristop in Renderspace, pri kampanjah, katerih stroški so se merili v več sto tisoč evrih.
Z vprašanjem o konkretni kampanji in stroških, ki so bili za to namenjeni, smo se obrnili na Slovensko vojsko. Odgovore na vprašanja še čakamo.
Obrambno ministrstvo (Mors) je s ciljem rekrutiranja vojakov še v mandatu Marjana Šarca napovedalo snemanje resničnostnega šova Vojak v akciji, za projekt naj bi pripravili dva milijona evrov.
A je komisija za preprečevanje korupcije pri izvedbi javnega naročila ministrstva za obrambo (Mors) za produkcijo dokumentarne resničnostne TV-serije zaznala korupcijska tveganja, zato je izdala več priporočil, a KPK ni potrdila kršitev zakona o integriteti in preprečevanju korupcije.
Mors je prve prijave na razpis zavrnil. Ali je projekt še aktualen, ni znano.
Komentarji