Neomejen dostop | že od 9,99€
Evropsko samozavest, da je vodilna pri zelenem prehodu, je vsaj pri prometu zamajalo poročilo Evropskega računskega sodišča, ki preverja porabo evropskega denarja. Kot pravijo, je precej malo verjetno, da bo Evropa med glavnimi proizvajalkami baterij za električno mobilnost. A to niti ni ključnega pomena, nevladne organizacije že leta opozarjajo, da je nujno več vlagati v javni prevoz, souporabo, kolesarjenje in drugo, predvsem pa prenašati dobre prakse.
Nezadostna domača proizvodnja baterij lahko vodi do precejšnjega glavobola držav, ko bo treba leta 2035 preiti na prodajo zgolj brezogljičnih vozil. Če ne bo dovolj baterij, bo EU skoraj prisiljena premakniti postavljene roke. Druga možnost je, da postane odvisna od uvoza baterij ali električnih vozil, kar pa bi imelo uničujoč vpliv na evropske proizvajalce baterij in vozil, ugotavljajo revizorji.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji