Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Okolje

Brezogljičnost prometa v Evropi je zgolj politični cilj

Evropa ima lepe načrte in meni, da ima vse odgovore, a jo pogosto kaj zmoti, cilji pa postanejo nerealni.
Slovenija je povsem avtomobilistična država, v dvotonskih avtomobilih se največkrat vozi en sam človek. FOTO: Leon Vidic/Delo
Slovenija je povsem avtomobilistična država, v dvotonskih avtomobilih se največkrat vozi en sam človek. FOTO: Leon Vidic/Delo
23. 6. 2023 | 05:00
8:11

V nadaljevanju preberite:

Evropsko samozavest, da je vodilna pri zelenem prehodu, je vsaj pri prometu zamajalo poročilo Evropskega računskega sodišča, ki preverja porabo evropskega denarja. Kot pravijo, je precej malo verjetno, da bo Evropa med glavnimi proizvajalkami baterij za električno mobilnost. A to niti ni ključnega pomena, nevladne organizacije že leta opozarjajo, da je nujno več vlagati v javni prevoz, souporabo, kolesarjenje in drugo, predvsem pa prenašati dobre prakse.

Nezadostna domača proizvodnja baterij lahko vodi do precejšnjega glavobola držav, ko bo treba leta 2035 preiti na prodajo zgolj brezogljičnih vozil. Če ne bo dovolj baterij, bo EU skoraj prisiljena premakniti postavljene roke. Druga možnost je, da postane odvisna od uvoza baterij ali električnih vozil, kar pa bi imelo uničujoč vpliv na evropske proizvajalce baterij in vozil, ugotavljajo revizorji.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine