Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Okolje

Vsi bi morali za druge delati tako, kot bi zase

Preveč se pogovarjamo o cestah in premalo o železnicah, pravijo župani, javni prevoz pa umira, ker je na ramenih občin.
Več slovenskih mest ima težave z dnevnimi delovnimi migracijami in gnečo, zato si želijo železnico. FOTO: Voranc Vogel/Delo
Več slovenskih mest ima težave z dnevnimi delovnimi migracijami in gnečo, zato si želijo železnico. FOTO: Voranc Vogel/Delo
18. 5. 2023 | 20:00
9:00

V nadaljevanju preberite:

Mesta porabijo 65 odstotkov energije in izpustijo polovico emisij, zato je nujno sodelovanje tako gospodarstva kot občin in vlade. Mesta in podjetja želijo državno strategijo zelenega prehoda, podatke in merila, ki ne bodo vključevali samo cene naložbe, ampak bodo pri tem pomembni tudi trajnost in stroški vzdrževanja. »Slovenske montažne hiše so najboljše na svetu. Zakaj to lahko pokažemo v tujini, doma pa ne?« je težavo ponazoril Marko Lukić, direktor Lumarja.

Podjetja in občine so na dogodku Sodelovanje mest in gospodarstva za doseganje podnebnih ciljev v Ljubljani poudarili pomembnost sodelovanja pri zelenem prehodu. Nima samo Ljubljana težav z dnevnimi migranti, podobne ali še večje težave imajo tudi v Novem mestu, v Mariboru pa pravijo, da so sosedje pete najbolj razvite regije v Evropi in že zaznavajo velik odliv kadrov. Podjetja pravijo, da so v občinah pri projektih precej učinkovitejši kot država, vendar vsi potrebujejo enotno strategijo in podatke, ki jih v tujini dobijo zelo preprosto, pri nas pa baze niso vzpostavljene.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine