Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Nedelo

Otrokom ni mar za botticellije, kar je krasno

Leta 2015 je kot prvi Neitalijan prevzel vodenje Galerije Uffizi, uvedel številne inovacije, firenški muzej pa je postal najbolj obiskan v Italiji.
Dr. Eike Schmidt pred Tizianovo Urbinsko Venero, še eno od svetovno znanih umetnin, ki jih hrani Galerija Uffizi. FOTO: Opera Laboratori Fiorentini/Reuters
Dr. Eike Schmidt pred Tizianovo Urbinsko Venero, še eno od svetovno znanih umetnin, ki jih hrani Galerija Uffizi. FOTO: Opera Laboratori Fiorentini/Reuters
29. 10. 2023 | 08:00
20:24

V nadaljevanju preberite:

Direktor slovite firenške Galerije Uffizi dr. Eike Schmidt pravi, da pot v muzeje danes vodi tudi prek družbenih omrežij, navdušenje za umetnost pa je treba vzbuditi že v rosnih letih. Najbolj ga radosti, ko v galeriji opazuje ljudi, ki jih prevzame moč umetnosti, in trdno verjame, da je poslanstvo muzejev mnogo več kot občasno brisanje prahu z zakladov, ki jih hranijo.

Za muzeje je danes nujno, da pripovedujejo zgodbe, veliko zgodb. Največja napaka, ki jo lahko naredijo, je, da obiskovalce prepustijo samim sebi, če razstavljenih del ne razumejo, pa so za to krivi sami, pravi. V starih muzejih pod slikami ni bilo niti napisov z avtorji, saj se je od razgledanih ljudi pričakovalo, da bodo umetnike poznali, toda ta svet ne obstaja več. Družba je drugačna, toda umetnine, ki so nastale takrat, ljudi tudi danes nagovarjajo, pravi. V njegovi galeriji občasno gostijo tudi sodobne umetnike. Sam jo primerja z gledališčem, kjer je dobrodošlo, da na oder postavijo sodobna dela, pri tem pa ne smejo pozabiti na klasike, kot je Shakespeare.

Slovenijo je dr. Eike Schmidt obiskal na povabilo Mednarodnega središča za primerjalne zgodovinske raziskave (ICCHS), ki deluje na Oddelku za zgodovino in Oddelku za umetnostno zgodovino Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani. Med nekajdnevnim obiskom si je vzel čas za srečanje z novinarji, po njem pa še posebej za naš časopis.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine