Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Zanimivosti

Diplomatska pijača, ki lahko razreši vse probleme

Prozorno žganje z dvatisočletno zgodovino. Občudovali so ga Mao Zedong, Džov Enlaj, tudi zdajšnji predsednik Xi Jinping ni izjema.
Kitajski milijonarji najbolj cenijo blagovne znamke Louis Vuitton, Cartier, Hermès in Chanel, Kweichow Moutai je med njimi kot edini kitajski izdelek, in to na petem mestu. FOTO: Hunagn Twuai
Kitajski milijonarji najbolj cenijo blagovne znamke Louis Vuitton, Cartier, Hermès in Chanel, Kweichow Moutai je med njimi kot edini kitajski izdelek, in to na petem mestu. FOTO: Hunagn Twuai
8. 12. 2023 | 12:05
8. 12. 2023 | 12:56
10:33

V nadaljevanju preberite:

Za moutai destilarne Kweichow, ki velja za najbolj prestižno kitajsko žganje, pravzaprav ima status nacionalne pijače, uporabljajo iste kriterije kot za šampanjce, moutai se lahko imenuje le pijača, ki je nastala v vasici Maotai na vzhodnem bregu reke Chishui v provinci Guizhou.

Ko je v goste na Kitajsko na prelomni državniški obisk prišel ameriški predsednik Richard Nixon, državniški banket seveda ni minil brez moutaija. Džov Enlaj je vztrajal pri številnih zdravicah, ki se jim Američan kljub opozorilom svetovalcev v delegaciji ni hotel izogniti in je na koncu večerje menda imel že lepo steklen pogled.

Podobno radodaren je bil z moutaijem zdajšnji kitajski predsednik Xi Jinping, ki je na obisk k predsedniku Baracku Obami leta 2012 prišel z imenitno zalogo kweichow moutaija. Že prej so radosti te pijače izkusili Kim Il Sung, Margaret Thatcher in Ho Ši Minh. Na slovesnem banketu leta 1974 je takratni ameriški zunanji minister Henry Kissinger bodočemu kitajskemu predsedniku Deng Xiaopingu navrgel spoznanje: »Če bi spili dovolj moutaija, bi lahko razrešili vse probleme.«

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine