Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Svet so ljudje

Musk je po pozivih z vseh strani le plačal za preklicano naročilo

Lastnica je zapisala, da je morala zaradi naročila zavrniti druga, kupiti dodatne zaloge in pripraviti osebje na zahtevnejši urnik proizvodnje.
»Jasno mi je bilo, da korporativna kultura Tesle daje prednost udobju pred odgovornostjo, pri čemer pa ne upošteva preživetja lastnikov malih podjetjih, kakršno je naše,« je dejala lastnica majhnega podjetja. FOTO: Jonathan Ernst/Reuters
»Jasno mi je bilo, da korporativna kultura Tesle daje prednost udobju pred odgovornostjo, pri čemer pa ne upošteva preživetja lastnikov malih podjetjih, kakršno je naše,« je dejala lastnica majhnega podjetja. FOTO: Jonathan Ernst/Reuters
Be. B.
27. 2. 2024 | 08:12
27. 2. 2024 | 09:15
2:34

Razvpiti lastnik Tesle Elon Musk je v zadnjih dneh pritegnil pozornost s preklicem naročila majhnih pit v vrednosti 2000 dolarjev. Kot poroča Guardian, je Muskovo podjetje Tesla v zadnjem hipu naročilo 4000 mini pit iz kalifornijske pekarne Giving Pies v San Joseju. Pekarna je v lasti Voahangy Rasetarinera, ki je na računu prodajalne na instagramu opozorila na Muskov dolg.

Milijarder je dolg poravnal šele po tem, ko je incident pritegnil pozornost javnosti in medijev. To je Guardianu potrdila lastnica pekarne po elektronski pošti. »Tesla je pravkar plačal dva tisoč dolarjev. Musk se je na zgodbo odzval v ponedeljek na svojem omrežju X, kjer je zapisal, da bo s pekarno vse v redu.«

Slaščičarski zaplet se je zgodil, ko je pekarna Giving Pies v zadnjem hipu na valentinovo prejela naročilo za 2000 pit – Musk je nato naročilo podvojil na kar 4000, a na koncu preklical naročilo.  

V svoji objavi na instagramu je Rasetarinera dejala, da je morala za izpolnitev naročila zavrniti druga, kupiti dodatne zaloge in pripraviti osebje na bolj zahteven urnik proizvodnje. »Jasno mi je bilo, da korporativna kultura Tesle daje prednost udobju pred odgovornostjo, pri čemer pa ne upošteva preživetja lastnikov malih podjetjih, kakršno je naše,« je dejala.

»Ta izkušnja je opomin o ranljivosti, s katero se spoprijemajo majhna podjetja, ko imajo opraviti s korporacijami. Kljub našim najboljšim prizadevanjem, da bi izpolnili svoje zaveze in zagotovili kakovostne storitve, smo pogosto prepuščeni na milost in nemilost odločitvam, sprejetim v upravnih sobah podjetij.«

Po medijskem poročanju o incidentu je slaščičarna Giving Pies doživela podporo z vsega sveta, je poročal NBC Bay Area. Konec tedna se je na stotine kupcev postavilo v vrsto v trgovini, da bi kupili pite. Rasetarinera je bila navdušena nad odzivom.

Sorodni članki

Hvala, ker berete Delo že 65 let.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine