Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Svet

Prileti na večerjo

Kitajska se boji človeka in tega, kaj bi lahko naredil s tehnologijo, ki misli. Zahod se boji tehnologije in tistega, kar bi lahko naredila s človekom.
Wang Chuanfuj, sina revnega kmeta iz kitajske pokrajine Anhui, ki leta 2003 ustanovil družbo BYD Auto. FOTO: Valeria Mongelli Hans Lucas Via Afp
Wang Chuanfuj, sina revnega kmeta iz kitajske pokrajine Anhui, ki leta 2003 ustanovil družbo BYD Auto. FOTO: Valeria Mongelli Hans Lucas Via Afp
13. 1. 2024 | 09:00
12:18

V nadaljevanju preberite: 

Ko so leta 2011 v enem od televizijskih intervjujev Elona Muska vprašali, ali si lahko predstavlja, da bo kitajska družba BYD nekega dne njegova konkurentka, se mu je skorajda zaletelo od arogance. »Ste videli njihov avtomobil?« je odgovoril z vprašanjem. »Ne zdi se mi kdove kako privlačen,« je nadaljeval. »Pa tudi tehnologija ni najboljša. Poleg tega ima BYD kot družba resne notranje težave.«

Na ta Muskov izpad samovšečnosti so me spomnili novinarji Financial Timesa ob objavi rezultatov zadnjega četrtletja 2023, ki so pokazali, da je družba BYD v tem času prodala 526.000 električnih avtomobilov, Tesla pa v istem obdobju 484.000 povsem baterijskih vozil. Poznavalci trdijo, da so vsi modeli kitajskega proizvajalca povsem enakopravni s skorajda vsemi Teslinimi in občutno boljši od vseh Volkswagnovih električnih avtomobilov. Stvar je v programski opremi in bateriji. Družba BYD je na obeh področjih dosegla visoko raven.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine