Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Generacija+

Pritegnile bi urejene linije in dovolj pogoste vožnje

Radi bi, da se brezplačen prevoz za upokojence, invalide in vojne veterane razširi še na druga mesta.
Pomembna novost s prvim oktobrom je omogočanje brezplačnega medkrajevnega prometa za starejše od 65 let. FOTO: Jože Suhadolnik/Delo
Pomembna novost s prvim oktobrom je omogočanje brezplačnega medkrajevnega prometa za starejše od 65 let. FOTO: Jože Suhadolnik/Delo
24. 11. 2021 | 10:00
24. 11. 2021 | 11:14
12:19

V nadaljevanju preberite:

Po ideji o univerzalnih temeljnih storitvah (UTS) naj bi poleg vsem dostopnega izobraževanja, zdravstva, oskrbe, stanovanj in informacij imeli tudi za vse dosegljiv javni prevoz. Za privlačen javni promet, ki bi prispeval k temu, da bi vožnja z avtomobili postala manj priljubljena, pa so potrebne dovolj urejene linije, dovolj pogoste vožnje, poleg tega morajo biti avtobusi in vlaki prilagojeni ljudem z oviranostmi, sicer lahko invalidi, starejši z različnimi težavami in starši z otroškimi vozički kljub brezplačni vozovnici ostanejo brez možnosti prevoza.

O tem, ali je lahko vožnja z javnimi prevoznimi sredstvi brezplačna, promet reguliran, linije zanesljive in povezane, javni promet pa ustrezno financiran, so se v Knjižnici Otona Župančiča v Ljubljani pogovarjali udeleženci okrogle mize o javnem potniškem prometu kot univerzalni temeljni storitvi, v organizaciji zavoda za aplikativne študije Opro.

Prejšnji mesec so predstavljali knjigo Univerzalne temeljne storitve avtorjev Anne Coote in Andrewa Percyja. Ta koncept govori o tem, da naj bi bili ljudje v državi blaginje poleg denarja deležni še virtualnega dohodka v obliki storitev, ki jih ni treba plačati iz žepa.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine