K boljšemu pretoku zraka pri mercedesu razreda A pripomorejo tudi srednji in zadnji spojler ter fine prilagoditve platišč in pnevmatik.

Galerija
Aerodinamična limuzina razreda A. FOTO: Daimler
Kakor pravijo pri Mercedes-Benzu, ima njihov model razreda A v limuzinski izpeljanki najnižji količnik upora med avtomobili, ki so v proizvodnji po svetu. Cd 0,22 je še nižji kot pri kombilimuzini (Cd 0,25), takšna aerodinamika pa seveda pomaga pri doseganju manjše porabe.
To jim je po eni strani uspelo doseči z obliko zunanjosti, ki je rezultat računskih kombinacij, računalniških simulacij in meritev v vetrovniku v njihovem razvojnem središču v Singelfingnu. Prav tako pomembni so bili drugi ukrepi, denimo zmanjšanje celotnega sprednjega dela avtomobila, a ne na račun notranje prostornosti, zatesnitev različnih sestavnih delov, kot so obrobe luči, ter kar najbolj enakomerna obloga spodnjega dela avtomobila, z motornim prostorom, glavnim dnom in deli zadnje preme ter difuzorjem vred.
K boljšemu pretoku zraka pripomorejo tudi srednji in zadnji spojler ter fine prilagoditve platišč in pnevmatik. Prodaja limuzinske izvedbe razreda A se bo začela ob koncu leta 2018, za Evropo jo bodo izdelovali v Nemčiji.
Komentarji