Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Avtomobilno

Ko avtomobile prodajajo kar v trgovini mobilnih naprav

Na Kitajskem so se v avtomobilsko industrijo vključili tudi proizvajalci mobitelov.
Prodajalna mobilnih naprav je lahko tudi avtomobilski salon, na fotografiji je v ospredju večji SUV aito M9. FOTO: Aljaž Vrabec
Prodajalna mobilnih naprav je lahko tudi avtomobilski salon, na fotografiji je v ospredju večji SUV aito M9. FOTO: Aljaž Vrabec
16. 3. 2024 | 05:00
16. 3. 2024 | 07:52
5:18

V prispevku preberite:

Od zunaj deluje kot še ena Huaweieva trgovina, videti je kot prodajalna mobilnih naprav. A že po prvih korakih opaziš, da je precejšen del zavzema tudi avtomobilski salon. Na Kitajskem so namreč v električno avtomobilsko prihodnost ugriznili tudi proizvajalci mobitelov in že zdaj lahko pokažejo marsikaj dobrega. Predvsem so to avtomobili, ki imajo privlačno podobo. Če so še pred nekaj leti kitajski avtomobili delovali kot zelo ponesrečena kopija nemških modelov, se stanje nenehno spreminja. Vsako leto pride na trg kakšna nova znamka, ki povrhu izdeluje privlačne modele. Huawei se je avtomobilskega projekta lotil z več drugimi kitajskimi proizvajalci. S podjetjem Serem so ustanovili znamko Aito (adding intelligence to auto), s podjetjem Chery pa znamko Luxeed.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine