Neomejen dostop | že od 9,99€
V nadaljevanju preberite:
Astra je bila v novi izdaji najprej kombilimuzina, na karavan se je kar čakalo. Lani so to praktično izvedenko le pripeljali na naš trg, na katerem sicer prevladujejo športni terenci. Tokrat smo jo preizkusili v izvedbi blagega hibrida, ki je ena novejših pogonskih rešitev. Astro kot karavana smo že vozili, ne pa še hibrida. Ta je lahko v priključnohibridni izvedbi ali blagi hibrid, kot smo ga imeli priložnost voziti tokrat. Trivaljni bencinski motor (100 kW) ima nekaj električne pomoči, elektromotor je vgrajen v samodejni menjalnik, ki ima dve sklopki in šest prestav. Mala dodatna baterija z zmogljivostjo 0,9 kWh ne zmanjšuje notranje prostornosti, tako kot je to pri priključnem hibridu. Ta izvedba je po zatrjevanju proizvajalca občutno bolj varčna od osnovne bencinske.
Kako pa je bilo v praksi?
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji