Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Predstavitvena informacija  |   Zimski športi

Z »levjesrčnega prestola« navijali za največje smučarske ase

Konec tedna je v odličnem vzdušju in glasni podpori najboljšim smučarjem minil 64. Pokal Vitranc, ki ga je pomagala omogočiti tudi zavarovalnica Generali.
1. in 2. marec je bil v Kranjski Gori spet v znamenju športa. FOTO: Generali zavarovalnica
1. in 2. marec je bil v Kranjski Gori spet v znamenju športa. FOTO: Generali zavarovalnica
26. 2. 2025 | 16:02
3. 3. 2025 | 16:01
7:23

Težko pričakovani slovenski smučarski praznik je ta konec tedna v Kranjsko Goro privabil mnoge športne navdušence, ki so si lahko od blizu ogledali eno atraktivnejših tekmovanj v alpskem smučanju in napet boj s stotinkami. Med favoriti 64. Pokala Vitranc je bil tudi naš najboljši veleslalomist Žan Kranjec, ki se mu sicer ni uspelo uvrstiti na tako želene stopničke na domači tekmi, bil pa je znova deležen izjemne navijaške podpore.

Bogat program za še bolj noro vzdušje

FOTO: Zavarovalnica Generali
FOTO: Zavarovalnica Generali

Pokal Vitranc je bil letos še posebej živahen s pestrim programom aktivnosti, ki jih je pripravila zavarovalnica Generali. Kot zlati sponzorji tekmovanja so poskrbeli za številna nepozabna doživetja.

»V zavarovalnici Generali kot dolgoletni podpornik slovenskega alpskega smučanja stojimo ob strani športnikom, ki z vizijo, pogumom in vztrajnostjo zasledujejo in uresničujejo svoje cilje. Ponosni smo tudi, da smo kot zlati sponzor pripomogli še k eni uspešni izvedbi Pokala Vitranc, ki s svojimi organizatorji ohranja tradicijo tekem svetovnega pokala na naših tleh in skrbi za razvoj enega najlepših slovenskih športnih spektaklov,« je po dogodku povedala Svetlana Almaš, direktori​ca marketinga in odnosov z javnostmi.​

Osrednji del Generalijevega dogajanja se je odvijal na »levjesrčnem prestolu«, posebnem VIP-kotičku, kjer so se lahko obiskovalci za nekaj minut prelevili v VIP-goste z najboljšim pogledom na smučarsko strmino. Tam jih je čakal tudi poseben izziv, in sicer preizkušanje njihove vzdržljivosti v smukaški preži.

Posebno pozornost je Generali namenil tudi najmlajšim obiskovalcem. Generali levček, maskota zavarovalnice, je pozdravljal otroke in jih zabaval vso prireditev. Levček je med drugim pozdravil tudi 50 mladih navijačev, ki jih je Generali v sodelovanju z gibanjem The Human Safety Net in Zvezo Anite Ogulin ter ZPM pripeljal na ogled tekme. Otroci so tako doživeli pristno navijaško vzdušje, si ogledali največje smučarske mojstre sveta in ustvarili nepozabne spomine.

FOTO: Zavarovalnica Generali
FOTO: Zavarovalnica Generali

Prav tako so se obiskovalci lahko srečali z našim nekdanjim smučarskim junakom Štefanom Hadalinom, ki je bil na Pokalu Vitranc v vlogi ambasadorja zavarovalnice Generali. Med drugim je javnosti odprl vrata v zakulisje priprave proge, jo popeljal na ogled postavitve, med tekmovalce na startu, predstavil pa tudi pestro dogajanje v cilju. Njegova prisotnost je še dodatno obogatila dogodek in obiskovalcem omogočila edinstveno izkušnjo.

Ves dan in večer je bil napolnjen z zabavo, glasbo in nepozabnimi doživetji. Obiskovalce so navduševali Fehtarji in Natalija Verboten, najmlajši so uživali v pustnih animacijah in poslikavah, pestro dogajanje pa so dopolnili še številni drugi zanimivi dogodki.

Od Pokala Vitranc do mladih talentov

FOTO: Zavarovalnica Generali
FOTO: Zavarovalnica Generali

Slovenci smo tradicionalno močno vpeti v alpsko smučanje in vse od zlatih časov Bojana Križaja naprej navijamo za naše smučarske reprezentante. Vijuganje po belih strminah je v našem DNK, smučanje je že leta tudi ena najbolj priljubljenih vrst rekreacije, s katero vzdržujemo formo.

V zavarovalnici Generali imajo močan posluh za športne talente in razumejo, da je za dobre rezultate potrebna tudi dobra finančna spodbuda.

Zavarovalnica je tako že vrsto let trden steber slovenske alpske smučarske reprezentance. Kot dolgoletni sponzor slovenskim alpskim smučarjem omogoča, da se posvetijo svoji strasti in dosegajo izjemne rezultate na mednarodnih tekmovanjih. Posebno podporo namenjajo tudi ta čas naši najboljši slovenski smučarki Andreji Slokar, ki je s svojimi dosežki in predanostjo lahko velik vzor mladim generacijam smučarjev in navdušencev po vsej Sloveniji.

Kako močno razumejo življenje in izzive, ki jih na svoji poti srečujejo vrhunski športniki, dokazuje tudi dejstvo, da s Štefanom Hadalinom nadaljujejo sodelovanje tudi po njegovem zaključku tekmovalne kariere.

Generali pa ne podpira le posameznih športnikov, saj kot zlati sponzor Pokala Vitranc, ene najprestižnejših tekem svetovnega pokala v alpskem smučanju, prispeva k organizaciji in izvedbi te pomembne športne prireditve. S svojo podporo zagotavlja, da ta dogodek ostaja na najvišji ravni, in hkrati prispeva k promociji Slovenije kot odlične destinacije za zimske športe.

FOTO: Zavarovalnica Generali
FOTO: Zavarovalnica Generali

Podpora športu in zdravemu življenjskemu slogu

Finančna podpora športnikom je le del ciljev, ki jih Generali želi doseči s podporo športu. Njihovo pomembno poslanstvo je namreč tudi širjenje vrednot, kot so vztrajnost, pogum in športni duh, zato ne le spodbuja vrhunske športnike, ampak tudi navdihuje širšo javnost, da se ukvarja s športom in sledi zdravemu načinu življenja.

Zavarovalnica Generali s svojo podporo in sponzorstvom dokazuje, da je resnično predana razvoju slovenskega športa, saj verjame v moč športnih dosežkov pri ustvarjanju pozitivne in zdrave družbe. Pokal Vitranc in uspehi slovenskih alpskih smučarjev so le delček v mozaiku, ki ga Generali pomaga sestavljati s svojo vizijo in predanostjo športu.

Tako s podporo Fundaciji Gorana Dragića, prenovo košarkarskih igrišč po Sloveniji in organizacijo poletnih košarkarskih kampov za otroke iz socialno šibkejših okolij omogočajo, da mladi preživijo aktivne in nepozabne počitnice. Vlagajo tudi v kolesarske upe v Pogi Team UAE Generali in Pika Teama iz Kolesarskega društva Rog. Prav tako so diamantni sponzor Ljubljanskega maratona, največje tekaške prireditve v Sloveniji, spodbujajo širšo javnost k udeležbi v teku in s tem k zdravemu načinu življenja.


Naročnik oglasne vsebine je Generali zavarovalnica

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine