Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Vizualna umetnost

Kustosova delovna soba

Igor Zabel je razvijal osveženo umetnostno zgodovino, ki posveča pozornost širšemu kontekstu, pravi Urška Jurman iz Društva Igor Zabel za ­kulturo in teorijo.
Kot umetnostni zgodovinar in kustos je Igor Zabel posebno pozornost posvečal umetniškim pojavom, ki do tedaj še niso prejeli ustrezne institucionalne obravnave, je poudarila Urška Jurman. FOTO: Črt Piksi
Kot umetnostni zgodovinar in kustos je Igor Zabel posebno pozornost posvečal umetniškim pojavom, ki do tedaj še niso prejeli ustrezne institucionalne obravnave, je poudarila Urška Jurman. FOTO: Črt Piksi
12. 5. 2022 | 06:00
9:55

V nadaljevanju preberite: 

Društvo Igor Zabel za kulturo in teorijo, ki sta ga leta 2008 ustanovila družina Zabel in sklad Erste, po vzoru kuratorja in umetnostnega zgodovinarja Igorja Zabela (1958–2005) s številnimi diskurzivnimi, izobraževalnimi in založniškimi programi deluje izrazito povezovalno in interdisciplinarno. Nedavno je soorganiziralo odmeven (že drugi) simpozij Razstavljanje na Slovenskem o razstavljanju likovne umetnosti, arhitekture in oblikovanja ter razstavnih institucijah, v sodelovanju z Masko izdalo knjigo O oblasti v arhitekturi ter soorganiziralo predavanje ukrajinske umetnostne kritičarke, kuratorke in raziskovalke vizualne umetnosti Katerine Iakovlenko Moč umet­nosti: kako se ukrajinska sodobna umetnost odziva na vojno. Toda zakaj je Igor Zabel tako pomemben za slovenski prostor – in kaj je njegova zapuščina?

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine