![»Zame je pomembna že taktilnost pri ustvarjanju in uživanju umetnine, material s težo, mazljivostjo, ­oprijemljivostjo, curljanjem in vonjem ima neznansko erotično potenco,« je dejala Maruša Šuštar. FOTO: Osebni arhiv](https://www.delo.si/media/images/20220108/1105130.width-660.jpg?rev=1)
Neomejen dostop | že od 14,99€
»Nikoli nisem imela dileme v smislu vztrajanja pri tradicionalnih slikarskih orodjih, ker se nekako s stanjem in perspektivo umetniških svetovnih gibanj ne morem zliti, ne čutim, da bi to izhajalo iz mene. Torej sem nekakšen dinozaver s platnom in oljnimi barvami,« je poudarila Maruša Šuštar, ki spada med najbolj profilirane slovenske slikarke mlajše oziroma srednje generacije. Po njenih besedah je slika res kot klasični medij v prejšnjem stoletju doživela revolucionarna prevrednotenja, tudi strah pred koncem umetnosti. Vendar še vedno nastopa v polju umetnosti, le z drugo zavestjo, pogledom, ki ni več (le) v Heglovem smislu izražanje pojmovanja resnice, lepote, neminljivosti, temveč mnogo bolj razkrivanje družbenega disenza, torej nestrinjanja s prevladujočim splošnim mnenjem, z množico, ter vsakdanjih zasebnih in družbenih, nacionalnih in globalnih patologij. Umetnost ni več utemeljena le na mimesis in poiesis, razširja svoje funkcije na raziskovalno, etično, politično in konceptualno.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji