Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Ocene

Ocenjujemo: Tatovi podob

Točke, ki so jih performerji izvedli, smo večinoma že lahko videli v prejšnjih rendicijah, a se kljub temu zdi, kot da ne morejo zastarati.
Dramaturško zaporedje točk v tokratni izvedbi nas popelje po skoraj vseh postojankah problemov sodobnega človeka. FOTO: Nada Žgank
Dramaturško zaporedje točk v tokratni izvedbi nas popelje po skoraj vseh postojankah problemov sodobnega človeka. FOTO: Nada Žgank
Benjamin Zajc
20. 6. 2022 | 09:33
5:07

V nadaljevanju preberite:

Dramaturško zaporedje točk v tokratni izvedbi nas popelje po skoraj vseh postojankah problemov sodobnega človeka. Performerji si na odru »pijejo kri,« rapajo o kapitalizmu, naslavljajo vsesplošno apatičnost in slačijo potrošništvo, vse skupaj pa zapakirajo v komično in glasbeno-plesno dovršeno celostno podobo, v kateri pa umetelno poskrbijo, da se nikoli ne spustijo na nivo didaktičnosti in moraliziranja. Tako kolektivu v času, ko se zdi, da vsak cuka svojo delicijo pridiganja, ponovno uspe občinstvo prav brechtovsko peljati čez kabarejsko zabavo do ključnih opomnikov, ob tem pa pusti, da se njih interpretacija in kontekstualizacija raje kot na odru zgodi v sprejemniku.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine