Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Ocene

Ocenjujemo: Southwind

Poleg preizpraševanja razmer ob reki Misisipi pa celoten dogodek uspešno razmišlja tudi o položaju dokumentarnega v umetnosti.
Poleg preizpraševanja razmer ob reki Misisipi celoten dogodek uspešno razmišlja tudi o položaju dokumentarnega v umetnosti. FOTO: Mark Požlep
Poleg preizpraševanja razmer ob reki Misisipi celoten dogodek uspešno razmišlja tudi o položaju dokumentarnega v umetnosti. FOTO: Mark Požlep
Benjamin Zajc
16. 5. 2022 | 10:15
5:09

V nadaljevanju preberite:

Čeprav bi performans hitro lahko zdrsnil na raven histeričnega opravičevanja problematičnih ljudi (kar je medlo napovedano tudi v opisu dogodka na spletni strani: »Prišla sta, da nas razgalita, zdaj bomo mi razgrnili vaju!«) in utemeljevanja rasizma, fobij ter mizoginije na podlagi socialnih razlik, se performer temu uspešno ogne. To mu uspe predvsem zaradi dejstva, da mu v večini predstavljenih primerov do likov (in njihove domovine) uspe ohranjati razdaljo, zaradi katere bolj kot opravičevanje v ospredje pride sociološka analiza še vedno živih problemskih točk. Poleg tega mu pomaga dejstvo, da zares sporne izjave jemlje takšne, kot so: napačne, zmotne in škodljive. Na primer rasističnega raperja uprizori s popolnoma nerazumljivim rap komadom in mu tako ne ponudi prostora, v katerem bi lahko ponovno izražal svoje vprašljivo »legitimno mnenje«.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine