Pozdravljeni!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Ocene

Ocenjujemo: Lee Hall: TV-mreža, režija Matjaž Pograjc

Režijski koncept fokus usmerja v kamero, zaradi česar se večino predstave zdi, da se igralci bolj kot s svojo interpretacijo ukvarjajo s kamerami okoli sebe.
Tako prenos v živo kot vanj montirani vnaprej posneti videii ne ponudijo ničesar več od tistega, kar že sicer ponudijo igralke in igralci. FOTO: Nejc Saje
Tako prenos v živo kot vanj montirani vnaprej posneti videii ne ponudijo ničesar več od tistega, kar že sicer ponudijo igralke in igralci. FOTO: Nejc Saje
Benjamin Zajc
25. 4. 2022 | 20:26
4:30

V nadaljevanju preberite: 

Slovensko mladinsko gledališče (SMG) si verjetno ne bi moglo izbrati boljšega časa za premiero svoje nove uprizoritve TV-mreža 20. aprila. Predloga, ki jo je za oder priredil Lee Hall po scenariju Paddyja Chayefskyja iz leta 1976, je satirična črna komedija o izmišljeni televizijski mreži, ki se trudi, da bi si izboljšala gledanost. Zaradi čedalje večje krize – predvsem informativnega programa – upravni odbor in producenti izrabijo mentalni zdrs njihovega dolgoletnega televizijskega voditelja Howarda Beala ter ga spremenijo v nekakšnega sodobnega preroka.

Za to besedilo pričakovan režijski koncept tako svoj večinski fokus usmerja v kamero, zaradi česar se večino predstave zdi, da se igralska ekipa bolj kot s svojo interpretacijo ukvarja s kamerami okoli sebe. Odrski govor je zato večinoma nepoenoten, izgovarjava pa – kljub uporabi mikrofonov – večkrat nerazumljiva in prignana do točke, ko poteku nekaterih dialoških prizorov skorajda ni mogoče slediti (lektorica Mateja Dermelj). Zaradi večinskega fokusiranja na kamere trpi tudi dramaturška nit dogajanja (dramaturginja Urška Brodar).

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine