Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Ocene

Ocenjujemo: Napoleon

Zdi se, da je za Ridleyja Scotta Napoleo­nova zgodba preobsežna, da bi jo lahko ukrotil v svoje običajne okvire spektakla in medosebne drame.
V nasprotju s presežnimi zgodovinskimi dramami, kot je Nolanov Oppenheimer, Napoleon nima jasnega čustvenega vrhunca ali sporočilnega smotra. FOTO: promocijsko gradivo
V nasprotju s presežnimi zgodovinskimi dramami, kot je Nolanov Oppenheimer, Napoleon nima jasnega čustvenega vrhunca ali sporočilnega smotra. FOTO: promocijsko gradivo
Alen Golež
30. 11. 2023 | 08:40
6:27

V nadaljevanju preberite:

V nasprotju s presežnimi zgodovinskimi dramami, kot je Nolanov Oppenheimer, v katerem so prikazani dogodki dramaturško umerjeni in nanizani s sporočilom v mislih, Napoleon nima jasnega čustvenega vrhunca ali sporočilnega smotra, zato deluje, kot bi bil brez odgovorov o lastni tematiki. Je Napoleonov padec povzročil ponos? Napuh? Lažna genialnost? Ali neustavljivost konservativnih sil monarhične Evrope? Se je zares zavzemal za mir in širjenje revolucionarnih idej ali je bil zgolj prevarant v prevelikih čevljih?

Vse te potencialne interpretacije so v filmu nakazane, a se scenarij skoraj vsakič odvrne od njih ter se o kontroverzni figuri, okoli katere se vrti, raje previdno (ali nevedno) odloči molčati.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine