Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Ocene

Ocenjujemo: Olje črne kumine, režija Barbara Zemljič

Barbara Zemljič je v Mestnem gledališču ljubljanskem na oder postavila lastno dramsko besedilo o prepletu dveh družin.
Formalno dokaj neoporečna uprizoritev je nekakšen voajerski vpogled v dinamiko petih ljudi, ki igra predvsem na sprejemnikovo poistovetenje s prikazanimi situacijami. FOTO: Peter Giodani
Formalno dokaj neoporečna uprizoritev je nekakšen voajerski vpogled v dinamiko petih ljudi, ki igra predvsem na sprejemnikovo poistovetenje s prikazanimi situacijami. FOTO: Peter Giodani
Benjamin Zajc
21. 12. 2021 | 07:00
5:32

V nadaljevanju preberite: 

S poudarkom na intimnih odnosih med liki in njihovih odzivih na dogodke, ki se odvijajo v dolgem časovnem intervalu, avtorica zgradi prepričljivo sliko družbe srednjega in nižjega sloja. Izrazito filmsko zastavljene dramske slike, pisane z ostrim občutkom za detajl, se opolnomočijo prek osrednjega in naslovnega simbola črne kumine. Ta začimba, ki se skozi besedilo (in predstavo) manifestira kot čaj, krema in olje, postane metafora za zakrivanje razpok v družinskih odnosih, in tako ustvari tudi satirični komentar kulture velnesa ter njenega potrošnika. Liki konzumirajo in se mažejo s črno kumino, medtem ko njihov osebni svet razpada na drobce.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine