![To, da zgodbo filma pripovedujem skozi prizmo vinjet, mi je omogočalo, da sem odpiral vprašanja, prek katerih lahko gledalec sam razmišlja o življenju, pravi režiser. FOTO: Gustav film](https://www.delo.si/media/images/20220817/1260516.width-660.jpg?rev=4)
Galerija
Neomejen dostop | že od 9,99€
Scenarist in režiser Matevž Luzar v petih precizno zasnovanih in mojstrsko prepletenih črno-belih vinjetah (z direktorjem fotografije Simonom Tanškom sta posegala po izčiščenih kadrih, ki jih zaznamuje simetrija) v okruških razpira zgodbe članov in članic pihalnega orkestra, njihovih družinskih članov, pa tudi avstrijskih gostiteljev in voznikov avtobusa.
»Vedno sem si želel delati ansambelski film; ta okvir mi je dal možnost, da sem lahko bolj natančno govoril o folklori, ljudeh in dogodkih, ki so povezani tako z Zasavjem kot tudi s slovenskim značajem,« ob tem pravi Matevž Luzar.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Berite Delo 3 mesece za ceno enega.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji