Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Film & TV

Teža kazni, teža krivde

Tragedija Macbetha Joela Coena ni zgodba o oblasti, temveč o želji in krotenju človeku imanentnega zla.
Coenu in igralcema mojstrsko uspe prikaz dolgega, trdnega, celo ganljivega zakona med Macbethom in Lady Macbeth (oba igralca sta pri šestdesetih). FOTO: Alison Cohen Rosa/Apple TV+
Coenu in igralcema mojstrsko uspe prikaz dolgega, trdnega, celo ganljivega zakona med Macbethom in Lady Macbeth (oba igralca sta pri šestdesetih). FOTO: Alison Cohen Rosa/Apple TV+
12. 2. 2022 | 06:00
8:38

V nadaljevanju preberite: 

Ameriški filmski režiser, producent in scenarist Joel Coen, ki se je filmov pretekla štiri desetletja vselej loteval z bratom Ethanom, je že leta 2018, ko se je brat odločil začasno posvetiti delu za gledališče, vedel, da bo svoj prihodnji film režiral sam. Priložnost se je ponudila, ko ga je igralka in žena Frances McDormand, ki se je tedaj pripravljala na odrsko uprizoritev tragedije, povprašala, ali bi jo režiral. Ponudbo je zavrnil, toda porodila se mu je ideja o filmski priredbi, ki je pod okriljem produkcijske hiše A24 zdaj na voljo na Apple TV+.

Tako kot v izvirnik nas tudi v njegovo različico Tragedije Macbetha povedejo tri vešče, vedežne sestre, ki nas posvarijo, da vstopamo na trdo, mračno, težko zemljo – Škotsko –, kjer je (moralni) red zaobrnjen; lepi grd, grdi lep, hripajo. Če se na prvi pogled zdi, da se bo na tej severni zemlji odvila prilika o oblasti – kako zavaja, kako kvari –, Shakespeare preizprašuje nekaj kompleksnejšega; to, kaj so naše želje in od kod izhajajo, kako nas prevzemajo, nam nalagajo odgovornost, pa tudi, ali jim je mogoče ubežati.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine