Pozdravljeni!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Vizualna umetnost

Kozarci mrzlega pastisa in vprašanja feminizma

Na priznanem fotografskem festivalu je tudi letos več kot štirideset razstav ter kopica dogodkov in delavnic.
Shravanabelagola, Karnataka, Indija, 1981 FOTO: Mitch Epstein
Shravanabelagola, Karnataka, Indija, 1981 FOTO: Mitch Epstein
21. 7. 2022 | 21:03
5:13

V nadaljevanju preberite: 

Ko so fotograf Lucien Clergue, pisatelj Michel Tournier in zgodovinar Jean-Maurice Rouquette leta 1970 ustanovili Rencontres d'Arles, je fotografija še veljala za »obrobnejšo umetnost«, festival, ki je iz manjšega vozlišča fotografskih navdušencev prerasel v mednarodno priznani dogodek (leta 2019 je bilo več kot 145.000 obiskovalcev), pa je pripomogel ne le k uveljavitvi fotografije ter njene vsebinske in formalne raznolikosti, temveč tudi številnih fotografov in fotografinj – mnogi, ki danes sodijo v svetovni fotografski kanon, so svojo pot začeli prav na francoski obali (leta 1985 so se na festivalu med drugimi predstavili Sebastião Salgado, Robert Capa in slikar David Hockney, ki je tistega leta oblikoval napovedni plakat).

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine