Podjetja naj jo vključijo v svoj DNK, z integracijo v vse pore bo ustvarjala vrednost.
Galerija
Korporativna družbena odgovornost bo uspešna, ko bo postala odvečna, pravi Wayne Visser. FOTO: Joke Emmerechts
V nadaljevanju preberite:
Odpornost podjetja mora postati pomemben del korporativne družbene odgovornosti, njena osnovna aktivnost pa skrb za nenehno nadgrajevanje znanj in veščin ter prekvalifikacije zaposlenih, v intervjuju poudarja Wayne Visser, profesor trajnostne transformacije podjetij na antwerpenski šoli za menedžment, partner na inštitutu za trajnostno voditeljstvo na Cambridgeu, svetovalec in avtor več strokovnih knjig s področja trajnosti.
Zakaj družbena odgovornost, kot smo jo poznali, ne deluje več? Zdaj organizacije veliko časa porabijo za to, da zmanjšujejo negativne vplive poslovanja, priti pa moramo do tega, da bo svet z izdelkom, ali storitvijo, ki ga bodo ponudile trgu, avtomatično boljši po vseh dimenzijah trajnosti. Kako?
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji