Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Novice

Trajnost mora po stopinjah kakovosti

Podjetja naj jo vključijo v svoj DNK, z integracijo v vse pore bo ustvarjala vrednost.
Korporativna družbena odgovornost bo uspešna, ko bo postala odvečna, pravi Wayne Visser. FOTO: Joke Emmerechts
Korporativna družbena odgovornost bo uspešna, ko bo postala odvečna, pravi Wayne Visser. FOTO: Joke Emmerechts
30. 11. 2020 | 10:00
2. 12. 2020 | 12:43
12:18
V nadaljevanju preberite:

Odpornost podjetja mora postati pomemben del korporativne družbene odgovornosti, njena osnovna aktivnost pa skrb za nenehno nadgrajevanje znanj in veščin ter prekvalifikacije zaposlenih, v intervjuju poudarja Wayne Visser, profesor trajnostne transformacije podjetij na antwerpenski šoli za menedžment, partner na inštitutu za trajnostno voditeljstvo na Cambridgeu, svetovalec in avtor več strokovnih knjig s področja trajnosti.

Zakaj družbena odgovornost, kot smo jo poznali, ne deluje več? Zdaj organizacije veliko časa porabijo za to, da zmanjšujejo negativne vplive poslovanja, priti pa moramo do tega, da bo svet z izdelkom, ali storitvijo, ki ga bodo ponudile trgu, avtomatično boljši po vseh dimenzijah trajnosti. Kako?

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine