Pozdravljeni!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Novice

Takoj po »kupiti« je pomembno tudi »dobiti«

Ponudniki transporta in logistike se postopoma prilagajajo hitrosti e-trgovine, saj lahko le tako ohranijo konkurenčnost.
Da bi skladišča lahko poslovala z dobičkom in izpolnjevala te zahteve, se morajo preoblikovati – izjemno veliko vlagajo v avtomatizacijo. FOTO: Seth Herald/AFP
Da bi skladišča lahko poslovala z dobičkom in izpolnjevala te zahteve, se morajo preoblikovati – izjemno veliko vlagajo v avtomatizacijo. FOTO: Seth Herald/AFP
20. 10. 2024 | 20:00
8:08

V nadaljevanju preberite:

Danes ni več izziv, kako hitro kupiti kakšen izdelek, saj so večinoma na voljo le z iskalno poizvedbo in klikom na gumb »kupi« na spletni prodajni strani. Čeprav potrošniki čedalje bolj zahtevamo udobje naročanja blaga od koderkoli, nismo pripravljeni žrtvovati veliko, če sploh kaj, udobja glede hitrosti pridobitve blaga. Razumemo sicer, da ga ne moremo imeti takoj, kot če bi ga kupili v fizični trgovini, a dolgo čakanje na dostavno ne pride v poštev.

Dostava blaga je torej področje, kjer se lomi uporabniška izkušnja. Na stvari, kupljene v e-trgovini, navadno čakamo nekaj dni. Ob predpostavki, da smo ji kupili v Sloveniji. Če smo jih kupili izven EU, pa se lahko dostava (in carina) zavlečeta na več tednov.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine