
Neomejen dostop | že od 14,99€
Danes ni več izziv, kako hitro kupiti kakšen izdelek, saj so večinoma na voljo le z iskalno poizvedbo in klikom na gumb »kupi« na spletni prodajni strani. Čeprav potrošniki čedalje bolj zahtevamo udobje naročanja blaga od koderkoli, nismo pripravljeni žrtvovati veliko, če sploh kaj, udobja glede hitrosti pridobitve blaga. Razumemo sicer, da ga ne moremo imeti takoj, kot če bi ga kupili v fizični trgovini, a dolgo čakanje na dostavno ne pride v poštev.
Dostava blaga je torej področje, kjer se lomi uporabniška izkušnja. Na stvari, kupljene v e-trgovini, navadno čakamo nekaj dni. Ob predpostavki, da smo ji kupili v Sloveniji. Če smo jih kupili izven EU, pa se lahko dostava (in carina) zavlečeta na več tednov.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji