Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Novice

Še en hrvaški trgovec vstopa na slovenski trg

Studenac je prevzel družbo Kea, Mercatorjev nakup Engrotuša pa je spet v rokah agencije za varstvo konkurence.
Najhitreje rastoča maloprodjana veriga na Hrvaškem je s Keo kupila tudi del Tuševih franšiznih trgovin.Foto Beti Burger/Delo
Najhitreje rastoča maloprodjana veriga na Hrvaškem je s Keo kupila tudi del Tuševih franšiznih trgovin.Foto Beti Burger/Delo
16. 9. 2024 | 17:15
17. 9. 2024 | 10:56
7:44

V nadaljevanju preberite:

Družinska trgovska družba Kea je z 32 trgovinami postala del hrvaške skupine Studenac, ki velja za najhitreje rastočo maloprodajno verigo na Hrvaškem. Po besedah predstavnikov Studenca bo Kea njihova vstopna točka za slovenski trg, kjer bi se hoteli še širiti. Za širitev svojega poslovanja pa je že od lani v nizkem startu tudi Mercator, ki čaka na soglasje varuha konkurence za prevzem Engrotuša.

Studenac je s prevzemom podjetja Kea postal lastnik 32 trgovin v Celju, Mariboru, Prekmurju in na Primorskem, ki poslujejo pod imenom Kea ali kot franšize Tuša. Član uprave družbe Studenac Andrija Topić je včeraj povedal, da bo Kea zanje krovna družba za slovenski trg in da se tako glede imen trgovin, razmerij z dobavitelji pa tudi zaposlenih v podjetju za zdaj ne bo nič spremenilo. »Upam, da je Kea prvi od več prevzemov v Sloveniji,« je dejal in dodal, da prostor za rast vidijo na trgu manjših bližnjih trgovin. S tem imajo veliko izkušenj. Studenac je od leta 2018 število trgovin na Hrvaškem povečal s 385 na 1317.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine